Muita joilla menee tosi loistavasti raskausaika...valivali...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Justine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Justine

Jäsen
12.09.2006
71
0
6
Muita joilla menee tosi loistavasti raskaus???
Mua nyt ahistaa tää odotus taas niin paljo et aattelin purkautuu tänne vähä...
Meille on tulossa toinen lapsi, eka raskaus meni muuten tosi hyvin mut oli ihan kamalat liitoskivut melkeen koko ajan (en päässy kävelemään jossain vaiheessa oikeestaan yhtään.)

Mutta nyt... viikkoja kohta 33 ja pahoinvointi loppu vähä aika sit. Vieläki väsyttää koko ajan niin paljo ettei meinaa silmät pysyy auki!
Heikottaa niin paljo ettei jaksa kättä eikä jalkaa liikauttaa ennen päikkäreitä...
Raskausdiabetes.
Eilen oli neuvola, ja sf oli 35 (vkon 40 yläkäyrällä, ylämaha tosi kipee koko ajan ku vauvan pehva on niin tiukasti nahkaa vasten.
Jos koittaa pikkusenki tehä jotain (imuroida, kerätä lattialta tavaroita, pestä tytön kakkoja tai kävellä pikkusenki matkaa) ni alkaa supistelemaan tosi paljo...
Lantio on niin löysä ettei kohta enää voi liikkua, alaselkä ja haarovälin luut vaan paukkuu...ja tekee muuten kipeetä!!!
Turvottaa ja limaa tulee vähä koko ajan.
Koko tän raskausajan hermot on ollu niin kireellä et itteeki joskus alkaa pelottaa et oon tullu ihan hulluks.....

Mitäs vielä... no siinä ne tais suurimmat vaivat ollaki!
Että ei taida meille tulla enää lapsia, tai sit sais varmaan nää viimeset 10 viikkoo vaan maata!

Onneks joillaki on niin helppoja ja ihania raskausaikoja, ja tuntee olosa hehkeeks ja kauniiks jne.
En voi sille mitään, mut just nyt tunnen kateutta niitä kohtaan!!!
Poista viestiMuokkaaLainaaIlmoita asiaton viesti

Muistissa elävästi. Mä sanoinkin, että kyllä mä synnyttäisin ja kasvattaisin vaikka tusinan, mutta odotusta en kestä.
Ehkä, kun mä annan ajan kulua tässä tarpeeksi niin aika kultaa, ja uskaltaa uudestaan... :ashamed:

En tiedä, mutta ihan tuskaa se oli. Lähes koko aika. :ashamed:

kyl tää persiist on kun käveleen ei pysty ja muutenkin on niin possu olo.ja itselläkin vielä muutama viikko jäljellä.nyt sitten laitan haarovälin kiinni tän jälkeen ja sanon että ei kiitos enää

Mulla on ollu kivana kaverina närästys,ekan aikaan söin liuskan rennietä,nyt paketillisen pahimpiin.sanoin jo,et jos kolmannen tekis,ni menis varmaan tukkupakkaus.Liikkuminen ym. o viel ok,mut syömään en pysty ku tosi pieniä annoksia,tulee ähky.Meijän kaks vee syö isompia annoksia ku minä!Nyt alkaa tulla viel näitä suppareitaki,osa kipeitä...Just tuli,KIVAA!

Mulla kans joo toi närästys alkanu tulemaan kaiken kukkuraks!
Meen nyt koittaa sohvalla nukkumista... siinä saa tuettuu selän niin hyvin et saa nukahdettuu! Siirryn sit aina omaan sänkyyn ku herään ekan kerran yöllä! :whistle:

Öitä ja pärjäilkää!!!

Yhteistyössä