Muita joilla nyt oikeesti kuuma??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mymmeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mymmeli

Vieras
Alkaa ilta-aurinko läkittämään taas kaikista tän asunnon ikkunoista ja sisälämpö nousee tuosta 33 asteesta varmasti ylöspäin. Kuumuus haisee, sellanen jännä tuoksu kämpässä joka selkeesti kuumuus.

Miten te muut selviitte tästä jos siis että voi nyt myöskään tuulettaa kun aurinko läkittää? Tuulettimet pyörittää vaan kuumaa ilmaa, mut pidän niitä kuitenkin päällä aina välillä.

Ja sori, en nyt haluu kuulla kuinka viiletä joillakin on tai kuinka pitää nyt nauttia kun on helteet :) Vaan tahtois tietää että on kohtalotovereita ja miten helpotatte oloanne?

mä oikein ihmettelen kun juuri tällä hetkellä en tunne sitä tukahduttavaa ja tykyttävää kuumuutta. lämmin toki on. silti VALUN hikeä jokapaikasta. ja kirjaimellisesti valun.

Mä litkin täällä jääteetä ja vaatteina on pelkkä toppi ja alushousut tuuletinkin tossa selän takana pyörii... Silti on perse hiestä liimautunut tähän tuoliin kiinni, jee jee :D

Meil on sisäl 32 astetta kaikki luukut auki pitää varmaan avaa kohta toi rappukäytävän ovi kans. Hiki valuu ja mitään ei voi tehdä. PItää varmaan kokeilla sulkea kaikki luukut jos kuuma ilma ei tulis sitten sisään :D Tää on oikeesti aivan tuskaa!!!

Mulla ei ole päällä kuin pikkarita ja ohut lakana tuolin ja perseen välissä, en voi mitää mitään muuta päällä kuin on niin kuuma. Onneksi siis asun yksin :D Hiki vaan valuu vaikka istuu tuolissa, pää kauhian kuuma. Tekis mieli leikata kaikki hiukset pois, mutta mitäs sit jos vielä senkin jälkeen on kuuma :D :( Ehkä nää liian kuumat helteet joskus loppuu.

Mä kärsin. Ja muute iha oikeesti. Hiki valuu. Nahka palanu vaik en edes ota aurinkoo. Helvetinmoinen kuumotus. Tää on järkyttävää tää helle. Oksennus pukkaa suuhu.

Alkuperäinen kirjoittaja Webinfo.fi:
Mä kärsin. Ja muute iha oikeesti. Hiki valuu. Nahka palanu vaik en edes ota aurinkoo. Helvetinmoinen kuumotus. Tää on järkyttävää tää helle. Oksennus pukkaa suuhu.

Älä valita vaan NAUTI!

Eikä mikää auta.... Ei suihku....ei uiminen... Ei verhojen kiinni olo. Ei saatana ku o kuuma. Ei mitää keinoo mulla. Mä hikoan tääl ilma vaatteita. Tuntuu ett nahkaki ympärillä liikaa.

Sisälämpötila perkele 38.9. Nauti tässä sitten. Tää on sitä omakotitalo asumista parhaillaan...... Kuuma...kuuma....kuuma....kuuma. Mä nukun ens yön tos pihal. Raahaan patjan keskele pihaa.....

Eikä mikää auta.... Ei suihku....ei uiminen... Ei verhojen kiinni olo. Ei saatana ku o kuuma. Ei mitää keinoo mulla. Mä hikoan tääl ilma vaatteita. Tuntuu ett nahkaki ympärillä liikaa.

Totta, nahkakin ympärillä liikaa kun alasti on ja silti kuuma. Ainoo hetki millon on edes hetken hyvä olla, on sillon kun seisoo kylmän suihkun alla. Tekis mieli olla siellä koko päivä mutta ei voi ainakaan huomisesta lähtien kun alkaa ne tyhmät menkatkin niin tulee vaan enempi kuuma ja tukala olla.

Sit ku vie roskat nii koko valtakunnan kärpäsarmeija itikoiden kera kimpussa....ja paarmat. Nauttivat oikein mitä kovempaa niitä huitoo. Ne oikein nauttii härnätä mua. Ärsyttää.....
Suihku auttaa hetkex. Puoli tuntia nii taas on hikihelmet näkyvis.

Sisälämpötila perkele 38.9. Nauti tässä sitten. Tää on sitä omakotitalo asumista parhaillaan...... Kuuma...kuuma....kuuma....kuuma. Mä nukun ens yön tos pihal. Raahaan patjan keskele pihaa.....

Meillä sisälämpötila 21 astetta ja omakotitalo täälläkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulla ei ole päällä kuin pikkarita ja ohut lakana tuolin ja perseen välissä, en voi mitää mitään muuta päällä kuin on niin kuuma. Onneksi siis asun yksin :D Hiki vaan valuu vaikka istuu tuolissa, pää kauhian kuuma. Tekis mieli leikata kaikki hiukset pois, mutta mitäs sit jos vielä senkin jälkeen on kuuma :D :( Ehkä nää liian kuumat helteet joskus loppuu.

Miulla on vajaa senttinen sänki ja kuuma on silti :kieh:

Mä oon pari viimeistä päivää joutunut autoileen. Onneksi autossa on ilmastointi, mukava 22 astetta tuntuu viileältä.

Pensaa tosin palaa, jos meinaa ilmastointiautoon mennä viilentelemään :D

Herra majuri menee saksaan....espanjaan tai vaik irakiin. Irakissa melkei 50. Jospa siel tarkenisit. Mul on oikeesti kuuma enkä oikeesti toivo että kukaan edes toivoo kuumempaa. Tää helle vie järjen...nahka asukin liikaa....ja sit on viel joku joka haluaa lisää lämpöä..... Aaargh.

Yhteistyössä