Onko muita joilla olisi raskaustesti negatiivinen, vaikka kuukautiset jo kohta kuukauden myöhässä??aikaisemminkin(2kertaa) mulla näkynyt testissä vasta kun menkat on ollu sen kuukauden verran myöhässä.ja sit la siirtyny n.kolme viikkoa ultrassa.
:wave: Sama vika rahikaisella, menkat oli yli 3vko myöhässä ennen plussaa (mutta testejä meni ennen sitä varmaa yli 10kpl )ja uä:ssä la siirty kolmella viikolla, en tiiä mikä ihme tossa on...Mut tolla se nyt kuitenkin mahassa köllöttää.. =)
kiva kuulla et jollain muullaki!! =) nyt on menkat tosiaan sen klme viikkoa myöhässä, viikko sitte oli viel nega..nyt ei millään malttais olla testailematta, mutta ei kyllä raskis testatakaan..testejä kun todella kuluu :ashamed: nooh,jos oottelis viel ainaki huomisaamuun
Mie pidän täällä peukkuja!
Ootko koskaan soittanu neuvolaan tosta plussan venymisestä?Mä nimittäin soitin kun olin huolissani, täti oli sitä mieltä etten voi olla raskaana koska en voinut pahoin tms. käski tilata omalle lääkärille ajan joka tekee sisätutkimuksen ja määrää sit lääkkeet menkkojen alkamiseen, hieman nauratti kun tämän keskustelun jälkeen seuraavana päivänä tuli selvä plussa...
Noku mulla löytyis oireitaki,mutku oon niin kauan jo toivonu et oisin raskaana, niin voipi olla että oireetki on kuviteltuja
Hassua, keväällä mulla oli km ja silloin se raskaus näky testissä heti..eilein tein tosiaan viimeks testin ja miinusta näytti,mahaa on kyllä nippaillu ja mielialat menee vuoristorataa, mutta samat oireet ne on ennen menkkojaki!argh...kauankohan tässä saa vielä olla epätietoisuuden vallassa..en tiiä kehtaisko sitä vielä neuvolaankaan soitella.Soititko siis ihan äitiysneuvolaan?Onks sulla jo pitkällä raskaus?
Joo äitiysneuvolaan, koska olisin halunnut päästä verikokeeseen.. Mulla kun tuli välil negaa ja välillä haamua.. Tällä hetkellä tuo nöttönen on 12+6, jos nyt en ihan väärin muista...