V
vierailija
Vieras
Rintaliivien ostoissa nimittäin.
Taannoin oli juttua, että naisilla väärän kokoisia liivejä niin en ihmettele.
Tein netissä monella laskurilla ja ohjeella ei sivuilla tsekkauksen, että minkä kokoiset liivit minulla tulisi olla.
Tulokset hämmentää. Sain nimittäin monta eri tulosta täysin samoilla mitoilla.
Joo...valmistajien välisiä eroja on MUTTA...
Kun se kuppikoko heitti A kupista E kuppiin asti!!!! Ympärysmitta piti kutinsa.
Noh...olen käynyt taas vast ikään triumphin konsulentin mitattavana ja ostin niiden perusteella suositellun läkokoiset liivit. Ympärysmitta sama mutta kuppi koko on F.
Eli miten ihmeessä voi nämä olla näin rajuilla heitoilla että A kupista F kuppiin
Ostappa siinä sitten kerralla oikeen kokoiset ilman apua tai kunnon sovitteluita.
Onko muita joilla sama ongelma?
Ymmärtäisin jos tarjottaisiin vaikkapa E ja F kuppia mutta nyt tuntuu että ihan randomina noi netti laskurit firmoilla toimii.
Taannoin oli juttua, että naisilla väärän kokoisia liivejä niin en ihmettele.
Tein netissä monella laskurilla ja ohjeella ei sivuilla tsekkauksen, että minkä kokoiset liivit minulla tulisi olla.
Tulokset hämmentää. Sain nimittäin monta eri tulosta täysin samoilla mitoilla.
Joo...valmistajien välisiä eroja on MUTTA...
Kun se kuppikoko heitti A kupista E kuppiin asti!!!! Ympärysmitta piti kutinsa.
Noh...olen käynyt taas vast ikään triumphin konsulentin mitattavana ja ostin niiden perusteella suositellun läkokoiset liivit. Ympärysmitta sama mutta kuppi koko on F.
Eli miten ihmeessä voi nämä olla näin rajuilla heitoilla että A kupista F kuppiin
Ostappa siinä sitten kerralla oikeen kokoiset ilman apua tai kunnon sovitteluita.
Onko muita joilla sama ongelma?
Ymmärtäisin jos tarjottaisiin vaikkapa E ja F kuppia mutta nyt tuntuu että ihan randomina noi netti laskurit firmoilla toimii.