Muita joita ärsyttää radion mainos....

kaalimaan vartija

Aktiivinen jäsen
24.02.2008
7 518
3
38
jossa etsintäkuulutetaan kadonneita aikuisia, on kadonnut kokonainen aikuisten sukupolvi, viimeksi nähty kun lähti hakemaan lasta tarhasta, katosi mennessään kauppaan hakemaan maitoa ja lasten harrastusviidakkoon...Löydettäessä pyydetään soittamaan isälleen joka on odottanut jo pitkään...??

|O:kieh:|O:kieh:

Siis viddu, miksi ihmeessä näiden kadonneiden aikuisten vanhemmat eivät pidä mitään yhteyttä omaan jälkikasvuunsa? Tai no pitää, jos ne tarttee jotain... esim kyytiä lentokentälle. Koskaan ei tulla tapaamaan lapsia ja niidne perheitä.. ei kun on niin paljon omia harrastuksia ja sitä ja tota pitäisi nähdä ...

Ja on toki niitäkin jotka välittävät ja tapaavat. Mutta omassa tuttavapiirissäni on enemmän sääntö kuin poikkeus, että isovanhemmilla ei ole aikaa eikä haluja. Ja nämä on sellaisia virkeitä ja terveitä +-60vuotiaita. Sitten ihmetellään, ettei miksi se meidän Matti ja Pirjo ei koskaan soita tai tule käymään...?

Ja joo, sori, oli pakko avautua kun kävi niin ärsyttämään toi mainos. :ashamed:

Minustakin tuntuu ikävältä tuollainen syyllistäminen, sillä totuus ei todellakaan ole aina se, että ne ikääntyvät vanhemmat ovat aivan syyttömiä siihen välien katkeamiseen. Monesti on parempi olla pitämättä yhteyttä, vaikka ihan oman mielenterveydenkin takia.

Mä en olekaan kuullut tuollaista mainosta. Kuuluuko se Novalta?? Mä nimittäin tunnun kuuntelevan sitä eniten kaikista vaikka välillä ärsyttääkin samat ohjelmat... mutta se on vaikeaa se kanavan vaihto :)

Mun mielest se on ihan hyvä mainos. Kylhä nyt kaikkia noita keski-ikäsiä kosmopoliitteja saa ny vähä syyllistää, jos ne on vaikka runtannu vanhempansa hoitokotiin ja jättänyt sinne. En oikein usko et ton mainoksen "vanhukset" on niitä 60wee espanjan mummuja ja pappoja, jotka lasten kasvettua ja eläkeiän alettua alkaa elää ihan omaa elämäänsä.

Mun mielest se on ihan hyvä mainos. Kylhä nyt kaikkia noita keski-ikäsiä kosmopoliitteja saa ny vähä syyllistää, jos ne on vaikka runtannu vanhempansa hoitokotiin ja jättänyt sinne. En oikein usko et ton mainoksen "vanhukset" on niitä 60wee espanjan mummuja ja pappoja, jotka lasten kasvettua ja eläkeiän alettua alkaa elää ihan omaa elämäänsä.

Totta tämäkin.

Ja taas alkaa sapetta !! |O|O

Kyllä mut vaan kuskattiin maalle mummojen hoteisiin koko kesäksi, mutta nyt oma äiti on sanonut ihan suoraan ettei kyllä halua katsella / olla lapsenvahtina viikonloppuisin. Hänellä on silloin omia menoja. Niin ja työviikollakaan ei kuulemma enää jaksa. Liian raskasta. Siis ärsyttää se että niiden mielestä oli ohan ok että ne hoidatti mut omilla vanhemmillaan, mutta itse eivät jaksa tehdä samaa..
No juon kupin kahvia ja rauhoitun. En edes tajua miksi otan tällaisia kierroksi asiasta..

Yhteistyössä