Muita jotka odottaa esikoistaan ja laskettu aika lähipäivinä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Odotan siis esikoistani, laskettu aika on viikon päästä. Onko muita samassa tilanteessa ja millaiset on teillä tunnelmat, ja millainen on ollut vointi? Minulla on tosi epätodellinen olo että pian tämä kuukausien odotus on jo ohi:).. Joskus aiemmin raskauden aikana kärsin aika pahastakin synnytyspelosta, mutta nyt en vaan malttaisi odottaa että pääsisi jo "hommiin"!:D Toivon niin että lapsi syntyisi ilman että synnytystä pitää käynnistää, iso vauva tulossa ja käynnistetty synnytys kuulemma kivuliaampi, joten.. Kovasti on väsyttänyt ja olen vielä nyt flunssassa, viimeisiä valmisteluja olen tehnyt mutta tuntuu että väsymyksen takia tosi vähän saa aikaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
käynnistetty synnytys kuulemma kivuliaampi, joten..

ei mun kohdalla pitänyt paikkansa, ehdin saada kaikki kivunlievitykset mitä halusin, toisin kuin itsestään käynnistyneessä

ja mulla taas ihan toisenlainen kokemus.
en ehtinyt saada mitään ja synnytys oli nopea ja raju!!

Mulla laskettu aika tänään:) Pitkään on tätä lasta odotettu enkä malttais enää odotella yhtään. Haaveilen luonnollisesta synnytyksestä, ilman kipulääkkeitä, ilman käynnistystä.. saapa nähdä mikä on sitten todellisuus kun on tosi kyseessä. Mulla kanssa jo kova into päästä synnyttämään.. Voi olla, että on vain minunlaiseni ensisynnyttäjän hölmöyttä mutta en malta odottaa, että alkaa tapahtua enkä osaa tulevaa pelätä lainkaan. Sitäpaitsi alan olla jo aika kypsä tähän odotukseen:)

Yhteistyössä