Muita, jotka tekevät itse geelikynsiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Myy"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Myy"

Vieras
Olisi kysymys. Olen tehnyt jo vuoden kynnet itselleni ja vielä vaan on tämä sama ongelma. Muutaman päivän - viikon päästä laitosta kynsien reunojen alle pääsee ilmaa. Tiedän, ettei geeliä saa mennä kynsinauhojen päälle, koska kynnen kasvaessa näin käy. Mutta kun en laita geeliä liian reunaan, olen sen kanssa nykyään todella tarkkana.
Mistä tämä johtuu? Kynnestä tulee heti suman näköinen ja kaksi viikkoa on maksimi, mitä olen voinut pitää tämän vuoksi huoltoväliä.
Haluaisin oppie tekemään kynnet niin, että ne oikeasti pysyvät nättinä useamman viikon. Miten pääsen tästä ongelmasta?

No ihan ensiksi omassa kynnessähän ei saa olla yhtään rasvaa, pölyä tai muuta likaa.. eli puhdistus, kynnen pinnan karhennus, karhennuksesta syntyneet pölyt cleanerillä pois, kynnen kuivahdus ja sitten pohjageeli.. UV-valotuksen jälkeen cleanerillä ylimääräiset pois ja pieni hiominen bufferilla (Eli sillä paksulla pötkylällä), ja taas pölyt pois ennen seuraavaa geeliä.. Jos noin teet ja reunat ei jää liian paksuksi niin silloin vika saattaa olla myös käyttämässäsi geelissä.
Jotkut geelit vaan ei yksinkertaisesti ole hyviä.

Mä luulen, että mulla ainakin on vaan yksinkertaisesti heikkolaatuista geeliä.

Tuo tuli ns. aloituspakkauksen mukana, joten saas nähdä miten käy, kun teen seuraavan geelitilauksen ja geeli vaihtuu :)

Yhteistyössä