Muita keille sosku maksaa elatusavun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pyryharakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pyryharakka

Aktiivinen jäsen
09.02.2005
2 304
0
36
Ja keille maksupäivä on joka kuun 10 päivä?Näettekö te pankkinne sivuilta että onko teille huomenna tulossa elarit?Mulla on ormaalisti näkynnyt osuuspankin sivuilta että ovat seuraavana päivänä tulossa,mutta nyt ei näy.Mitään ilmoitusta ei ole soskusta tullut että maksut lopetettaisiin ja nyt mietinkin että onko se maksupäivä jotenkin muuttunut vai eikä mulle tosian makseta enään elareita?Jos muille sitten huomenna tulee ja mulle ei niin täytyy ottaa soskuun yhteyttä ja kysellä että miksi ei maksua ole tullut.Kuitenkin se n.130 euroa on iso raha mulle.

Mulla näkyy, nyt ensimmäistä kertaa tulee elatustukea. En osaa kyllä kysymykseesi vastata, ehkä jostain syystä ei vain vielä näy? Voithan aina soittaa soskuun, saat mielenrauhan :)

No,sitähän mä tässä ihmettelen että kun aina on näkynnyt tosiaan osuuspankissa että seuraavana päivänä tulevat maksuun ja nyt ei näy.No,tarvii varttua huomiseen ja katsella sitten asiaa uudestaan.

Mie saan sossun kautta ja tili osuuspankissa.Aina tulee 120 e joka kk 10 pvä,tai jos sattuu viikonlopulle niin tulee ed.arkipäivänä.Näkyy nytkin et huomenna maksussa.Saa nähdä miten ens kuussa kun muutettu toiselle paikkakunnalle et mikä käytäntö täällä.

Alkuperäinen kirjoittaja en oo..:
kyllä ikinä kuullu että sossu maksais elarieita :/

No kunta tässä miekin tarkoitin vaikka sossusta kirjoitin,sossuun sitä kuitenkin yhteydessä ollaan kun niitä asioita hoidetaan.Tarviiko sitä joka asiasta alkaa pilkkua viilaamaan,varmaan ymmärsit mitä tarkoitettiin :)

Yhteistyössä