I
Ikuinen kakkonen?
Vieras
Mun mies tekee kahta työtä siksi että saa näin säästöön matkarahoja kalastisreissuun kavereiden kanssa jonka tekevät joka elokuu. Muuten ei olisi rahaa lähteä. Niinpä keväällä ja kesällä tekee omaa työtään (iltavuro klo 13-01, aamuvuoro klo 04-16) ja aamut ennen iltavuoroja sekä vapaapäivät on siellä toisessa työssä. Ja tämän kruunaa se, että uurastuksen päätteeksi sitten lähtee tälle 9päivän kalastuslomalle. Meillä on 1v2kk ikänen poika,, mä olen nyt hetken töissä eli klo 08-16 ja mun äiti hoitaa poikaa kotona. Iltapäivällä tulen kotiin ja olen kaiken vapaa aikani sitten pojan kanssa. Toinen vauva syntyy syksyllä eli kohta jään äitiyslomalle. sitten olen yksin kahden pienen kanssa. Mä en jaksa enää. Olen uhkaillu erolla, olen koitaanu nätisti, mies ei tajua tekevänsä mitään väärää. Kaverit ja hänen sukulaisensa jopa ylistävät miestäni kun on niin ahkera että jaksaa kahta työtä tehdä ja mä vaan khetaan nalkuttaa. Mitä hienoa siinä on että kaiken vapaa-aikansa tekee töitä siksi että pääsee YKSIN lomalle? Yhteistä eikaa tai mun omaa aikaa ei käytännössä ole. Luoja että mua pelottaa kun kakkonen syntyy, miten mä jaksan 24/7 yksin... Mä kaipaan yhdessäoloa ja yhteisiä juttuja, olis kiva säästää yhteistä lomaa varten. Olis kiva että pääsis lenkille joskus vaikka kaverin kanssa, mä oon yrittäny kaikkeni kertoa etten jaksa mutta mies ei käsitä!