Muita kenen tekis mieli lähteä kattoo Madonnaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eilen näin mainoksen et se on tulossa Suomeen ja aattelin et ois aika kivaa lähteä sitä kattomaan. En oo ite ollu mikää fani koskaan, mut oon aina kuitenki tykänny sen musasta ja se on vaan niin suuri tähti et tekis ihan mielenkiinnosta lähteä kattoon. Vauvakin ois elokuussa 3kk:tta et kai sen vois jättää jo sit illaks isin kanssa vaik pumpatun tissimaidon kera kotiin siksi aikaa, kun iskä ei kuulemma ole innostunut lähtemään mukaan :D

Just kyselin täälä tota samaa. On varmaan vaan aika vaikea saada liput lippupistellä toimii netti ja puhelinpalvelu paljonhunommin kun lippupalvelulla.
Mutta joo mun äitimenee jonottamaan lippuja ja mä yritän netinja puhelimen kautta saas nähdä miten käy

ai se on lippupiste (jälleen) joka myy ne madonnan liput? heh.... saapa nähä miten nyt käy. ku brucen liput tuli myyntiin maanantaina niin se niitten järjestelmähän rysähti sitte heti yheksältä niin ettei sinne päässy läpi. :D

toivottavasti ovat ottaneet onkeensa ja korjanneet.

Mua ei ainakaan hinta hirvitä 119 e jos nyt kerran elämässään pääsee madonnaa katsomaan.
Mitä ruuhkaan tulee niins inne onhelppo kävellä keskustasta ja joka konsertissahanniitä ihmisiä paljon on.

Meillä Askosta ostettu 160cm leveä runkopatjasänky ja kunnon petari siinä. Älyttömän hyvä ollut jo 5vuotta ja syytäkin olisi meinaan maksoihan se ostettaessa sen 900e!

Ite silloin olisin ostanu jenkkisängyn, mut sit kun myyjä tuli paikalle kyseenalaisti koko jenkkisängyn ja totta, mä tulin ainakin niin vakuuttuneks et tämmöi tavis joustinrunkopatja sänky on paaaljon parempi. Se myyjä sanoi et mitä sää teet 2lla noin paksulla patjalla, muuta kun keräävät pölyä ja toisekseen miten ihmiset luulee et ne saa esim. imurin mahtumaan sinne sängyn alle. Olihan siinä liuta nmuitakin, mut nää jäi mietityttään...onhan se jenkki tietty korkea...mut...käytännöillisyys kunniaan ;) Hinta eroa tällä mun jenkki ja runkopatjasängyllä oli joku 200e ja sain musta ainakin paljon käytännöllisemmän sängyn.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä Askosta ostettu 160cm leveä runkopatjasänky ja kunnon petari siinä. Älyttömän hyvä ollut jo 5vuotta ja syytäkin olisi meinaan maksoihan se ostettaessa sen 900e!

Ite silloin olisin ostanu jenkkisängyn, mut sit kun myyjä tuli paikalle kyseenalaisti koko jenkkisängyn ja totta, mä tulin ainakin niin vakuuttuneks et tämmöi tavis joustinrunkopatja sänky on paaaljon parempi. Se myyjä sanoi et mitä sää teet 2lla noin paksulla patjalla, muuta kun keräävät pölyä ja toisekseen miten ihmiset luulee et ne saa esim. imurin mahtumaan sinne sängyn alle. Olihan siinä liuta nmuitakin, mut nää jäi mietityttään...onhan se jenkki tietty korkea...mut...käytännöillisyys kunniaan ;) Hinta eroa tällä mun jenkki ja runkopatjasängyllä oli joku 200e ja sain musta ainakin paljon käytännöllisemmän sängyn.

hahahahh, kävi moka...hmm..liian monta ikkunaa samaa aikaan auki :D Sori ;)

Ei muuta kun patja mukaan konserttiin :D

Alkuperäinen kirjoittaja hep:

Ei muuta kun patja mukaan konserttiin :D

joo :D pitänee tehdä niin =)

Madonna ois kyllä huikee nähdä, mutta tuo hinta. Meillä haluais kaikki 3 lastakin tulla mukaan;) Se ois sitten 500e vähintään jos koko perhe menis. Mutta eiks tää ookin sellanen "once in a lifetime" -konsertti:D

Kyllä Madonnaa mielikseen katselee, mutta kun se laulaa sitä epämusiikkiaan! Sitähän ei kykene kuuntelemaan.
Mutta eihän tämä Madonna musiikki-ilmiö olekaan!
Pintailmiö.

Alkuperäinen kirjoittaja himpula:
9.2 tulee liput myyntiin

Mistä tämä tieto? Pitääkö paikkansa? Ja minkä kautta ne myydään?
Tää on kauppalehden sivuilta eilen:

Suomen Live Nationin pääpromoottori Risto Juvonen ei ole kiistänyt eikä myöntänyt Madonnan tuloa. Sen verran hän sanoo, että jos Madonna Suomeen tulee, liput eivät tule myyntiin uuden lipunmyyntikumppanin, eli Lippupisteen kautta.

Yhteistyössä