Muita ketkä kärsii haluttomuudesta???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surullinen ja haluton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Surullinen ja haluton

Vieras
Eli kysymys nyt seksuaalisesta haluttomuudesta...
Meillä uusio perhe, ja yhdessä on olut kohta 8 vuotta. Kolme vuotta sitten syntyi yhteinen lapsi, jonka jälkeen yhdynnät olleet aika harvassa. Lapsen ollesdsa vuoden ikäinen tunsin vielä halua, mutta nyt viimeisen parin vuoden aikana, on alkanut tuntua siltä että voisin elää vallan hyvin ilman seksiä. Viime kesänä alkoi talon rakennus, joka sekin osaltaan aiheutti makuuhuone elämän hiljentymistä. Rakennus aika asuttiin pienessä väliaikais asunnossa, ja me vanhemmta nukuimme olohuoneessa. Isommat lapset 10 ja 13, joten omaa aikaa ja rauhaa ei ole. nyt sitten tilanne ajautunut siihen, että minua ei enää edes haluta, ja tuntuu että pelkkä mielikuvakin miehen kanssa pelehtimässä etoo minua. Ei siis minkäänlaista "väreilyä" missään. silloin tällöin suostunmiehen mieliksi, mutta sitä nautintoA mikä on joskus ollut seksissämme, en enää koe. Näyttelen vain olevani mukana koko hommassa, ja orgasmiakaan en enää juurikaan saa.

Asia painaa minua todella kovasti, enkä oikein tiedä mitä tällaisessa tilanteessa pitäisi tehdä.

Kokemuksia?! Onko muilla tätä haluttomuus ongelmaa?????

Mulla on ongelma. Voisin elää ilman seksiä ilmeisesti. Harmittaa, etten voi täyttää miehen tarpeita kuin hän tahtoisi. Ja mulle riittää pelkkä selkähieronta. Nuorena huonot seksikokemukset ehkäpä vaikuttaa mulla. Välillä seksi ällöttää, tai sitten ei muuten vain nappaa. Sitten saattaa haluttaa kauheasti, mutta kun ryhdytään toimiin, ei huvitakaan.

Joo tuntuu, ettei se mies osaa käsitellä oikein, ja turhaudun. Yritän neuvoa, mutta ei oo kiva jos menee pelkäksi neuvomiseksi homma. Mistä ihmeestä niitä haluja saa?

Niinpä...mistä niitä haluja saa???? Meillä taas isäntä kaavoihin kangistunut!! Haluaisin että isäntä joskus yllättäisi minut...suorastaan viettelisi ja kutittelisi suorastaan kerjäämään lisää. Mutta ei..aina samalla kaavalla, pyh!!! Tuntuu että ukolta puuttuu se taito "että ottaisi naisen"..
Kuka jaksaa innostua jos vuosi toisensa jälkeen ensin vähän ronkitaan akkaa märäksi, ja sit itse asiaan, ja siinäkin joka kerta samat asennot ja sama kaava!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
mitäs sitä jos miehesi on kaavoihin kangistunut läjä täyttä p*skaa, justhan sun piti jättää se pettämisen takia!

Siis mitä????????????????????????????????????????????????
Nyt olet kyllä erehtynyt henkilöstä!!!!