Muita ketkä tuntevat itsensä ulkopuoliseksi työpaikan kahvihuoneessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ja töissä ylipäätään. Mä oon miettiny että onko se vika mussa vai niissä muissa,mutta ei yhtään kemiat natsaa muiden työntekijöiden kanssa. Olen omasta mielestäni kaikille ystävällinen,enkä ole edes erityisen hiljainen. Tykkään kyllä jutella,mutta muhun ei uppoa sellainen turhanpäiväinen kikatus ja käkätys,en siis osaa nauraa ihan joka asialle tai puujalkavitsille mitä työkaverit laukovat. Sosiaalinen olen ja töiden ulkopuolella mulla on ihania ystäviä,mutta työpaikalla tuntuu että olen joillekin pelkää ilmaa. Ahdistaa mennä töihin,enkä saa nukutuksi enää kunnolla kun jännitän aina seuraavaa työpäivää :/

no minä ehkä siinä mielessä että olen niin ujo, täytyy olla hyvä tuttu että juttu luistaa. mutta en mä siellä sit kauan viitti ja turhaa istuskella jos ei oo mieleistä seuraa.... siitäkin sitten lähtee kaakatus kiertämään kun et siellä käy mutta so what.

En voi minäkään sietää sitä kikattelua ja jonninjoutavaa paskan puhumista. Ja kun en jaksa lähteä mukaan niihin, niin olen outolintu. Mutta en jaksa stressata siitä, ne on vaan työkavereita. Oikeet kaverit on sitten ulkopuolella.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Ei kai sinne ole pakko samaan aikaan mennä?

No itseasiassa on. Meillä on kahvi- ja lounastauot aina tiettyyn aikaan. Toinen vaihtoehto olisi,että jään yksin odottelemaan jonnekkin että muut ovat syöneet ja livahdan viimeisenä syömään,hotkin eväät naamaan parissa minuutissa ja juoksen perään että kerkeän mukaan jatkamaan töitä. Eikä se varmaan mitään ratkaise jos alan vältellä kaikkia :/ kyse on pienestä vanhusten hoivakodista,henkilökuntaa on aika vähän.

Mites vapaa-ajalla, pystytkö olemaan isossa porukassa vai tapaatko mieluummin ystäviäsi kahden? Mulla aivan samaa ongelma, kiva kuulla etten oo ainoa. :) Mä en vaan kestä niitä juttuja ja olo on ihan ulkopuolinen aina, sen takia en oo vakipaikkaakaan koskaan vastaan ottanu vaan aina vaihdan työpaikkaa millon minkäkin tekaistun syyn varjolla.. :(

Yhteistyössä