Muita "kuvattomia" mammoja?

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Onko muita mammoja jotka ovat rekisteròityneet jo kauan sitten eivàtkà ikinà laittaneet kasvojaan nàytille noihin kuvaketjuihin?

Sun kuva on kyllä ihan takuulla ollu jossaki ketjussa :)

Mun kuvaa ei ole koskaan ollu missään ei harmaana eikä mustana :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Onko muita mammoja jotka ovat rekisteròityneet jo kauan sitten eivàtkà ikinà laittaneet kasvojaan nàytille noihin kuvaketjuihin?

Sun kuva on kyllä ihan takuulla ollu jossaki ketjussa :)

Mun kuvaa ei ole koskaan ollu missään ei harmaana eikä mustana :)

Minun kuvani ei ole ollut. On ollut maisemakuvia, kakkukuvia yms.

en ole tänne rekisteröitynyt kauan sitten vaan vasta hiljan, mutta moneen muuhun paikkaan olen, enkä ikinä ole laittanut kuvaani mihinkään enkä tule laittamaankaan, en myöskään lapseni kuvia. Ystävän siskon kuvia kopioitiin monta vuotta sitten ja niitä löytyy vieläkin mitä ihmeellisimmistä paikoista. Vaikka omat kuvat olisivat kevyttä kotikameratasoa (siskon kuvat oli mallikuvia) niin en tuosta säikähtäneenä ikinä uskalla laittaa mihinkään. Ei vara venettä ja miten se nyt meni...

Alkuperäinen kirjoittaja Mama the strange:
Mä en edes halua rekistöröityä...puhumattakaan jostain kuvien laittamisesta. never.

Mulla on blogi mutta en koskaan ole sinnekkään laittanut kuvia, saatikka perheen kuvia. Saattelin mukavahingossa mun työkaverin blogiini josta se ei tiedä että on minun. Siitä tiedän, ettei kukaan tunnista.

Yhteistyössä