Muita naisia jotka tykkäävät jääkiekosta, tuntevat jotenkuten säännöt.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja newbie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

newbie

Aktiivinen jäsen
25.08.2012
1 101
0
36
Olen heitä kyllä tuolla halleilla nähnyt vaikka olenkin vain 2 krt käynyt katsomassa sm-liigaa. Viime keväänä kävimme suomi-venäjä- ottelussa. En kannata oikein kumpaakaan koskaan heti aluksi. Katson kummat pelaavat puhtaammin ja yrittävät kaikkensa. Maalit sitten ovat joskus niin kauniita...jopa tässä suomen liigassa.

siis vain 2krt tällä kaudella

:wave: En jaksa sm-liigaa seurailla, mut maiden väliset ottelut seuraan kyl, etenkin ne missä Suomi pelaa :)

Niin ja siis ihan kotisohvalla seuraan..oliko kyse vaan halleilla otteluita katsomassa käyvistä?

• Tykkää
Reactions: newbie
:wave: Mä käyn otteluissa aina kun vaan mahdollista, viime mm-kisoissa kävin viidessä pelissä, 2009 mm-kisoissa kävin Sveitsissä. Asun Ruotsissa niin sm-liigaa pääsee harvoin katsomaan, mutta Elitserieniä seuraan enemmän.

• Tykkää
Mua kiusataan tuolla toisessa ketjussa.. oon surullinen, enemmänkin harmaat... mutta kuitenkin.. :( että olisin joku satuilija, joka on joku palstalta poistunut henkilö.. ja minä sitten olen muka hän. älä vaan moDota kannata :D

parin tunnin päästä alkaa taas sm-liiga, jos siellä ois joku peli niin ostan vaikka minusta hinta on kallis. olen vähän pihi. En muuten, mutta kun olen sänkypotilaana eikä ole mitään tekemistä. :)

Sen jälkeen kun me muutettiin pois Tampereelta on kiakon seuraaminen paikan päällä vähentynyt huomattavasti (paitsi junnupelien). Eniten on viime vuosina tullut katottua NHL-pelejä, ja nyt pääsis paikan päällekin kunhan nyt vaan pääsisivät sopuun.

• Tykkää
SM-liigat on vähän jääny taka-alalle, mutta kiekon MM-kisat on mulle toinen joulu!
Säännöt selkeet.

Viikatetta sitten varmasti ärsyttää tuomarivirheet.. törkeät sellaiset..

voi ei miten huonoa tuuria endless sacrifice! nyt sm-liiga on hienompaa kun ne heput on täällä mutta olishan se nyt parasta saada se NHL käyntiin.

Viikatetta sitten varmasti ärsyttää tuomarivirheet.. törkeät sellaiset..

voi ei miten huonoa tuuria endless sacrifice! nyt sm-liiga on hienompaa kun ne heput on täällä mutta olishan se nyt parasta saada se NHL käyntiin.

Aina on kuitenkin junnupelit! Squirt B -liigaa seuraan tällä hetkellä hyvinkin tarkkaan.

• Tykkää

Yhteistyössä