Muita parisuhteessa eläviä jotka ihastuu tosi helposti muihin miehiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihastunut

Vieras
Varmasti täältä joku muukin löytyy jolla samanlainen taipumus... Olen naimisissa mieheni kanssa ja yhdessä olemme olleet jo pian 10v joten suhde ei ole enää tuore ja rakastuminen on jo pitkän aikaa sitten muuttunut arkiseksi rakastamiseksi. Meillä on pienet lapset ja toisella vuorotyö joten kahden keskistä aikaa on aika vähän. Nyt olen parin viime vuoden aikana huomannut ihastuvani helposti vieraisiin miehiin. Tai ei täysin vieraisiin,yleensä olen tutustunut heihin työni kautta. Koskaan en ole miestäni pettänyt, tuskin voisinkaan, mutta pientä silmäpeliä ja flirttiä kyllä harrastan. Ja kun ihastus on päällä niin vieras mies täyttää ajatukseni täysin ja olen erittäin hyvällä tuulella. Hormonitkin hyrrää ihan eritavalla kuin normaalisti, joten voisi ajatella että miehenikin jopa "hyötyy" ihastuksistani koska silloin seksielämä syttyy ihan toisenlaiseen eloon kuin normaalisti. ;-)

Hieman omatunto meinaa välillä kolkuttaa, mutta koska mitään fyysistä ei ole koskaan tapahtunut ja kuten sanoin että siihen en edes pystyisi enkä halua, niin eikös nämä ole aika viattomia "päiväunia"? Ihastukset aina ajanmyötä laantuvat, kunnes sitten löydän jostain uuden... On jotenkin niin ihana tunne saada huomiota, kun tässä pitkässä suhteessa se toisen "sellainen" huomioiminen on loppunut jo aikapäiviä sitten (tai ei täysin, mutta kuitenkin). Työpäivätkin menee nopeasti ja mukavasti, kun odottelee jos vaikka ihastuksen kanssa törmäisi... ;-)

Täällä kanssa yksi lisää. Ikinä en ole pettänyt, mutta flirttailen kyllä toisten miesten kanssa aina ja kaikkialla. :) Kyllä se hivelee itsetuntoa kun miehet osoittaa kiinnostusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kävelevä katastrofi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Oletteko muut koskaan menneet "rajan yli" ja pettäneet vai olleet "ihan vaan ihastuneita"?

Pikkasen meni yli ekan ihastuksen kanssa. :ashamed: Vahingosta viisastuneena pidän nykyään tunteet kurissa.

Täällä yksi ihastuva, joka peesaa tätä. Rakastan kuitenkin miestäni kaikin puolin älyttömästi, en ikinä vaihtaisi pois tai haluaisi muita. Mutta näin tämä mulla menee ja olen oppinut elämään tämän kanssa.

Minä en. Elin nuoruuteni, villiyteni ja sekoilukauteni ennen lapsen saamista. Sain niin paljon huomiota miehiltä, ettei todellakaan tarvitse sitä enää hakea. Tiedän muutoinkin, että olen ihana;)

Mutta ymmärrän teitä kanssasisaria, joilla on tarve tuohon flirttailuun. Eihän siinä mitään pahaa ole, jos asia pysyy hyvän maun rajoissa.

Täällä. Olen aina ollut kova ihastumaan. Samanaikaisesti aina muutamia ihastuksia. Mihin sitä nyt pantteri pilkuistaan pääsisi! En tunne ollenkaan huonoa omaatuntoa. Mieheeni olen rakastunut ja ihastunut. Eiköhän ole paljon tavallisempaa kuin mitä myönnetään. Jos mieheni on samallatavalla ihastunut ei se minua haittaa. Muutaman uskon olleen samalla tavalla ihastunut minuun. Ihastuminen ei aiheuta toimenpiteitä.

Alkuperäinen kirjoittaja ihastunut:
Hormonitkin hyrrää ihan eritavalla kuin normaalisti, joten voisi ajatella että miehenikin jopa "hyötyy" ihastuksistani koska silloin seksielämä syttyy ihan toisenlaiseen eloon kuin normaalisti. ;-)

Peesaan tätä! Ihastuminen vieraaseen tekee hyvää omallekin suhteelle. :)

Ihan sama juttu täällä. Ihastumisia tulee ja menee. Ne ei ole vakavia, mutta piristävät kummasti :)
Ja en koe huonoa omaatuntoa, koska en loukkaa yhtään ketään. En puhu miehelleni ihastumisistani enkä toivo hänenkään puhuvan mulle mahdollisista ihastumisistaan.

Yhteistyössä