I
ihastunut
Vieras
Varmasti täältä joku muukin löytyy jolla samanlainen taipumus... Olen naimisissa mieheni kanssa ja yhdessä olemme olleet jo pian 10v joten suhde ei ole enää tuore ja rakastuminen on jo pitkän aikaa sitten muuttunut arkiseksi rakastamiseksi. Meillä on pienet lapset ja toisella vuorotyö joten kahden keskistä aikaa on aika vähän. Nyt olen parin viime vuoden aikana huomannut ihastuvani helposti vieraisiin miehiin. Tai ei täysin vieraisiin,yleensä olen tutustunut heihin työni kautta. Koskaan en ole miestäni pettänyt, tuskin voisinkaan, mutta pientä silmäpeliä ja flirttiä kyllä harrastan. Ja kun ihastus on päällä niin vieras mies täyttää ajatukseni täysin ja olen erittäin hyvällä tuulella. Hormonitkin hyrrää ihan eritavalla kuin normaalisti, joten voisi ajatella että miehenikin jopa "hyötyy" ihastuksistani koska silloin seksielämä syttyy ihan toisenlaiseen eloon kuin normaalisti. ;-)
Hieman omatunto meinaa välillä kolkuttaa, mutta koska mitään fyysistä ei ole koskaan tapahtunut ja kuten sanoin että siihen en edes pystyisi enkä halua, niin eikös nämä ole aika viattomia "päiväunia"? Ihastukset aina ajanmyötä laantuvat, kunnes sitten löydän jostain uuden... On jotenkin niin ihana tunne saada huomiota, kun tässä pitkässä suhteessa se toisen "sellainen" huomioiminen on loppunut jo aikapäiviä sitten (tai ei täysin, mutta kuitenkin). Työpäivätkin menee nopeasti ja mukavasti, kun odottelee jos vaikka ihastuksen kanssa törmäisi... ;-)
Hieman omatunto meinaa välillä kolkuttaa, mutta koska mitään fyysistä ei ole koskaan tapahtunut ja kuten sanoin että siihen en edes pystyisi enkä halua, niin eikös nämä ole aika viattomia "päiväunia"? Ihastukset aina ajanmyötä laantuvat, kunnes sitten löydän jostain uuden... On jotenkin niin ihana tunne saada huomiota, kun tässä pitkässä suhteessa se toisen "sellainen" huomioiminen on loppunut jo aikapäiviä sitten (tai ei täysin, mutta kuitenkin). Työpäivätkin menee nopeasti ja mukavasti, kun odottelee jos vaikka ihastuksen kanssa törmäisi... ;-)