Muita pullukkamasujen äitejä paikalla?? :D

La vida es un destino

Aktiivinen jäsen
11.12.2007
8 190
1
36
Mistä löydätte teijän taaperoille housuja?
Kun mie oon huomannu et nykyään nuo lasten housut on tehty kauheen hoikille lapsille. Meijän tytöllä on pyöree ihana pömpykkä pötsi ja ei meinaa käydä kuin kolitsihousut. Kaks ? (merkkisiä housuja) löytyy parit ja ovat tosi ihanat mutta niissäkin se vyötärä aika kiree. Ei kehtaa käyttää kun ei varmasti oo hyväntuntuset jalassa ja hankala liikkua.

Kävin kattoo lindexiltä, siel ei ollu (86cm menee)
Kappahalissa oli jopa yhdet.

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
oisko kappahlissa? meillä taitaa olla aina monta paria sieltä. ja sit ihan halpiskaupoista. :D kirpparilta oon löytäny kun ne on jo valmiiks venytettyjä. :laugh:

niin justii :D
sieltä kappiksesta kävinkin ja ne yhdet löysin. Henkalta ja maukalta äsken tilasin kahdet kolitsit.

harmittaa kun ne kaks:in housut ois niin kivat mut tytön massu on vähän tiellä :D

Ja mä en taas meinaa löytää sopivia housuja tuolle madon kuselle, kun kaikki tippuu päältä..siis 92cm ei pysy vyötäröllä ja ovat sitten ihan liian pitkiä ja sitten taas 86cm meinaa olla lyhyet. :kieh: Onneks aika paljon on niitä säätölenkkejä pöksyissä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Ja mä en taas meinaa löytää sopivia housuja tuolle madon kuselle, kun kaikki tippuu päältä..siis 92cm ei pysy vyötäröllä ja ovat sitten ihan liian pitkiä ja sitten taas 86cm meinaa olla lyhyet. :kieh: Onneks aika paljon on niitä säätölenkkejä pöksyissä :D

madon kuselle :laugh: :laugh: :laugh: kröhöm.. kerään itseni.. :snotty:

ääripäästä toiseen mennään.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
oisko kappahlissa? meillä taitaa olla aina monta paria sieltä. ja sit ihan halpiskaupoista. :D kirpparilta oon löytäny kun ne on jo valmiiks venytettyjä. :laugh:

sieltä kappiksesta kävinkin ja ne yhdet löysin. Henkalta ja maukalta äsken tilasin kahdet kolitsit.

harmittaa kun ne kaks:in housut ois niin kivat mut tytön massu on vähän tiellä :D

meillä toi taaperoikä jo menny mutta oon huomannu että tyttö ite vetää housut masun alle. :whistle: sit tietysti olis ellos ja muita postimyyntifirmoja mutta hankalaa ja ärsyttävää jos ei sit käykään ja joutuu palauttaa.

H&M on ainakin sammareita ja farkkuja joissa on se kiristysnauha napeilla. samanlaisia kuin mammahousuissa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no vähän reilumpaa kokoa ja lahjetta käärimään? =)

koklattu on. Mut sit niitten lahkeitten täytys olla niin jämäkät et kestää myös menossa mukana, eli kestää taitettuna. Yleensä tahtoo käydä niin et ne sit vaan menee koko ajan jalan alle ja neiti hermostuu niihin ja ottaa pois :D

meillä toi taaperoikä jo menny mutta oon huomannu että tyttö ite vetää housut masun alle. :whistle: sit tietysti olis ellos ja muita postimyyntifirmoja mutta hankalaa ja ärsyttävää jos ei sit käykään ja joutuu palauttaa.

H&M on ainakin sammareita ja farkkuja joissa on se kiristysnauha napeilla. samanlaisia kuin mammahousuissa. :D

kiva
:laugh: ei sais nauraa. Toisella on niin hellyyttävä pötsi :heart:

No sellanen luikuri se on :D

No sellanen luikuri se on :D

nauran varmaan kyllä loppu päivän tolle jutulle.. :laugh:

Rakkaalla lapsella on monta nimeä :)

koklattu on. Mut sit niitten lahkeitten täytys olla niin jämäkät et kestää myös menossa mukana, eli kestää taitettuna. Yleensä tahtoo käydä niin et ne sit vaan menee koko ajan jalan alle ja neiti hermostuu niihin ja ottaa pois :D

siis tarkoitin että ompelet sen lahkeen sinne alle kiinni :D tai entäs pussittavan malliset lahkeet?? niistä voi aina ottaa vähän reilumpaa kokoa??

siis tarkoitin että ompelet sen lahkeen sinne alle kiinni :D tai entäs pussittavan malliset lahkeet?? niistä voi aina ottaa vähän reilumpaa kokoa??

ahaa siis silleen :) en jaksa kyllä ruveta kursimaan. (laiska)
Ja sellaset muuten löytyy parit ovat vähän reilummat muttei haittaa kun ne lahkeet kestää oikeella kohdalla.

Kapp Ahl:issa on ainakin isommille tytöille D koon housuja. Meidän tyttö nimittäin sai lahjaksi 122D koon housut. Lahjan antaja osti vahingossa D kokoa ja ne on meidän likalle liian isot :/

meillä käyteetään tosi hoikalla (jolla housut ei pysy ylhäällä vaikka ,kuinka "suputtaa" kuminauhalla ruttuun! tulee pahat päällä kun liikaa ruttua! )
tunikoita ja sukkahuosuja/ leggareihin mummo välillä vaihtaa kuminauhat ja kaventaa!
tyttö 4,5vuotias 15kg/ n.105cm
eli toimisko toistekkin päin!

Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:
Kapp Ahl:issa on ainakin isommille tytöille D koon housuja. Meidän tyttö nimittäin sai lahjaksi 122D koon housut. Lahjan antaja osti vahingossa D kokoa ja ne on meidän likalle liian isot :/

ok :)

korjaan tähän ettei miun tyttö mikään lihava ole sillä on vaan pyöree vauvan pötsi .

Alkuperäinen kirjoittaja no:
meillä käyteetään tosi hoikalla (jolla housut ei pysy ylhäällä vaikka ,kuinka "suputtaa" kuminauhalla ruttuun! tulee pahat päällä kun liikaa ruttua! )
tunikoita ja sukkahuosuja/ leggareihin mummo välillä vaihtaa kuminauhat ja kaventaa!

:) sukkiksia ollaankin kotona käytetty, kylään haluis laittaa vähän muutakin.

Madon kuselle. :laugh:
Meilläkin on samanlainen liru täällä, kaksivuotias tyttö. Muut miettii mistä löytää housuja jotka mahtuu kestovaipan päälle. Mä taas olen onnellinen että tuo on vielä vaipoissa ja käyttää kestoja, muuten ei pysyisi housut jalassa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:

Madon kuselle. :laugh:
Meilläkin on samanlainen liru täällä, kaksivuotias tyttö. Muut miettii mistä löytää housuja jotka mahtuu kestovaipan päälle. Mä taas olen onnellinen että tuo on vielä vaipoissa ja käyttää kestoja, muuten ei pysyisi housut jalassa. :D

:D

Alkuperäinen kirjoittaja no:

:) sukkiksia ollaankin kotona käytetty, kylään haluis laittaa vähän muutakin.

Tarhassa/ kotona käyttää näin tunika sukkis/leggari
kylässä usein mekko :) siis sellanen missä yläosa! että hartiat pitää ylhäällä!
Ulkona haalari
kylä/ kauppareissulla siistit housut missä "henkselit" (siis ulkohousut ) ja takki!
nyt syksyllä käytti hamettä/ tunikaa pitkän takin kanssa ja saappaat ei kumi ;)

Yhteistyössä