muita reissumiesten vaimoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huonosti nukkunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huonosti nukkunut

Vieras
meillä on lapset 3v ja 5vko. mies on viikot poissa,tulee sit yleensä kotiin torstaina ja lähtee sunnuntaina.
tuntuu et ei oikein kerkee tehdä mitään ja esikoinen herättää aikaisin ja nuorimmaisen kanssa saa yöllä valvoo.
esikoinen enää harvoin suostuu päiväunille.niin ei itse saa päivisinkään levättyä tai sit jos yritän torkkua sohvalla kun vauva nukkuu,niin vanhempi on kokoajan jotain kyselemässä.
miten ootte saanu arjen järjestymään? oisin kiitollinen pienistäkin vinkeistä.

Vastaan, vaikka ei mulla neuvoja ole antaa.
Mies on toisella paikkakunnalla töissä (siellä asunto) ja vapaapäivinä tulee kotiin. Meillä lapset jo koululaisia (minä töissä), että sikäli helpompaa.
Onhan siinä tietty aina se, että itse teet kaiken. Toisaalta olen oppinut myös nauttimaan "yksinolosta".

Mulla mies on paljon poissa viikot. Ei toki joka viikko, mutta aika usein. Meillä ei ole vielä kun yksi lapsi (+koira) ja mä olen kotiäitinä. Joten tähän mennessä on kivasti mennyt. Välillä toki harmittaa näin talvella pukea iltasinkin lasta ja viedä koiraa ulos...Mahdollisimman vähän koitan sopia menemisiä ja tulemisia niille jaksoille, kun mies on töissä. Kesällä syntyy toinen lapsi ja sitten hommakin lisääntyy. Sitä mä kauhulla odotan, kun taas töihin menen. Itsekin teen kolmivuoroa ja lapsille hommattava vuorohoitopaikat.

Täällä yks yh viikkoäiti...mies on tehny reissuhommia jo siitä asti ku alettiin seurustelemaan. Nyt yks yhteinen lapsi tyttö 10kk, nyt ollu itkusia öitä jo pidemmän aikaa. Ja tuntuu kanssa että mitään ei kerkeä tekemään saa koko ajan viihdyttää tyttöä... :ashamed: ja aina väsyttää |O

Voimia ja :hug: sulle!!

Alkuperäinen kirjoittaja Nuppu-82:
Täällä yks yh viikkoäiti...mies on tehny reissuhommia jo siitä asti ku alettiin seurustelemaan. Nyt yks yhteinen lapsi tyttö 10kk, nyt ollu itkusia öitä jo pidemmän aikaa. Ja tuntuu kanssa että mitään ei kerkeä tekemään saa koko ajan viihdyttää tyttöä... :ashamed: ja aina väsyttää |O

Voimia ja :hug: sulle!!

Niin ja mä olen päättänyt että teen kaikki tarvittavan sitten kun mies torstaina tulee kotiin. Yritän pitää semmosen yleissiisteyden koko ajan vaikka tuskaselta välillä tuntuu...

Alkuperäinen kirjoittaja huonosti nukkunut:
meillä on lapset 3v ja 5vko. mies on viikot poissa,tulee sit yleensä kotiin torstaina ja lähtee sunnuntaina.
tuntuu et ei oikein kerkee tehdä mitään ja esikoinen herättää aikaisin ja nuorimmaisen kanssa saa yöllä valvoo.
esikoinen enää harvoin suostuu päiväunille.niin ei itse saa päivisinkään levättyä tai sit jos yritän torkkua sohvalla kun vauva nukkuu,niin vanhempi on kokoajan jotain kyselemässä.
miten ootte saanu arjen järjestymään? oisin kiitollinen pienistäkin vinkeistä.

Meillä jo lapset vähä isompia, 5v ja 8v, mutta muistan vielä ajan ku olivat noin pieniä.. Rankkaa oli, mies duunis maanantaista lauantaihin. Aika kultaa muistot, mutta kuten joku sano tos ylempänä, kannattaa kokeilla jos vaikka isompi kattos elokuvaa ja sä torkkusit pienemmän kans vaikka sohvalla. Näin meillä mentiin sillon.

täällä kans yksi reissumiehen avovaimo kylläkin....
meillä on reissutöitä mies tehnyt koko meidän yhdessä oloajan eli kohta 12v. yksin lasten kanssa viikot - välillä viikonloputkin... rankkaa välillä... varsinkin kun opiskelen itse illat....

stemppiä kaikille "viikko yh:lle" =)

Mäkin ilmoittaudun :wave:

Meillä on kolme lasta, 7v., 5v. ja 6kk. Ja mies on yleensä viikot poissa ja viikonloppuisin paikalla... Joskus on töitä lähempänäkin, mutta esim. toissatalven hän oli käytännössä kokonaan ulkomailla töissä, kävi kerran kotona, joululomilla...

Kyllähän tämä joskus on rankkaa.. Varsinkin kun neidillä alkoi koulu ja pelkää pimeää, joten joudun viemään hänet sinne... :/ Samaten 5v. käy kerhoa, jonne on kuljetettava. Kotihommien lisäksi hoidan mieheni firman laskutukset ym pienet paperihommat, joten tekemistä riittää!

Mutta mulla on usein anoppi apuna, kun tarvii mennä hammaslääkäriin tms...

Vinkkejä ei ole kans antaa juurikaan, kuin että päivä kerrallaan. Kun väsyttää, yritä huilata paljon, kotihommat ym ei mihinkään karkaa.. Kun taas olet energisempi, niin tee silloin pakollisia asioita ja vähän vähemmänkin pakollisia...

Tsemppiä kaikille "yh-lle" =)

Yhteistyössä