Muita tämmösiä kaltaisiani....

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
...jotka eivät koskaan ole nähneet kokkareista maitoa? Tuli tosta yhdestä ketjusta mieleen. Säilytin mielenkiinnosta 5pv avattua maitopurkkia jääkaapissa, että oikeastiko se menee semmoseksi - mutta ei sille tapahtunut mitään, ei niin mitään. En kyllä maistanut sitä sitten enää...

Kahviin oon pistänyt 2pv vanhaa maitoa, kun on pakko ollut kahvia saada eikä ilman maitoakaan kykene juomaan. Ja joku sanoi, että "kahvissa näkyy HETI kun maito on vanhaa" - mut ei mun kahvissa.

Onko nyt vika maidossa vai mussa? :snotty:

Noni. Eli mua on huijattu. Ellei se mene jääkaapissa viidessä päivässä miksikään, niin siirtäisivät sitä päiväystä sitten - tuhlausta kun jotkut heittää hyvää maitoa roskiin vaan jonkun päivämäärän takia :xmas:

mulla oli jääkaapissa viikon vanha maito jonka sitten muuton yhteydessä heitin pois. aloin kaatamaan vessan pönttöön ja ihmettelin ku oli ihan käyttö kleposen näköstä. semosta että ois voinu laittaa kahviin tai pannariin.

mutta sitten tuliki puoli litraa yhtenä pötkönä ulos :D

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
mulla oli jääkaapissa viikon vanha maito jonka sitten muuton yhteydessä heitin pois. aloin kaatamaan vessan pönttöön ja ihmettelin ku oli ihan käyttö kleposen näköstä. semosta että ois voinu laittaa kahviin tai pannariin.

mutta sitten tuliki puoli litraa yhtenä pötkönä ulos :D

:x :x :x :D

Ei se välttämättä vielä muutamissa päivissä mene kokkareiseksi. Ellet sitten ole pitänyt sitä välillä liian lämpimässä :xmas:

Minäpä näin kerran yhdessä jääkaapissa noin 4kk aiemmin vanhaksi menneen maidon. Luojan kiitos se oli avaamaton :x Eikä ollut meidän jääkaapissa :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Ei se välttämättä vielä muutamissa päivissä mene kokkareiseksi. Ellet sitten ole pitänyt sitä välillä liian lämpimässä :xmas:

Minäpä näin kerran yhdessä jääkaapissa noin 4kk aiemmin vanhaksi menneen maidon. Luojan kiitos se oli avaamaton :x Eikä ollut meidän jääkaapissa :attn:

Mulla on semmonen neuroosi, että maito kaadetaan lasiin ja työnnetään heti jääkaappiin. Ruokailun aikanakaan se ei nökötä pöydällä. Liekö sitten tästä johtuvaa. Mä jätänkin tohon pariksi päiväksi pöydälle maidon ja katson miten sen käy...teen siis empiiristä tutkimusta aiheen tiimoilta :xmas:

Yhteistyössä