Muita yksinäisiä 35+ äitejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ellen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Ellen"

Vieras
Seuraa valitusta....tai tuskastumista omaan olotilaan, miten vain;) Eli mulla on kolme ihanaa lasta, kaksi kouluikäistä ja yksi vauva. Olen 38-vuotias. Elämä pyörii perheen ympärillä ja olen hoitovapaalla. Kaverisuhteita ei samassa elämäntilanteessa olevien kanssa juurikaan ole. Ja milloin ihmeessä minä heitä edes tapaisin tämän rumbam keskellä? Silti toivoisin välillä aikuista seuraa ja nimenomaan sellaista, jolla on sama elämäntilanne ja joka ymmärtää..Töissä ollessa olisi edes kontakteja työkavereihin, nyt ei ole niitäkään. Tässä iässä ei ole niin helppo enää ystävystyä, jos jonkun samanhenkisen nyt tapaisi esim. muskarissa. Onko muita kohtalotovereita?

ite olen vuotta vanhempi...1 koululainen ja 1 alle...mies paljon töissä ja itse teen osa-aoka töitä...juu ei tässä paljoa ehdi kavereita näkemään...osa "ystävistä" myös haihtuneet kun ei ehdi niin paljoa näkemään...asutaan vielä hajaasutusalueella...eli matkaakin on..

:wave:

Meillä 5v ja kohta 5kk muksut, mies tekee paljon töitä, pitkiä pätkiä ja eri vuorokausirytmiin kuin me, kaikki ystävät asuvat jossain satojen kilometrien päässä, osa tropiikissa asti.
Asutaan ihan ihan landella, täällä ei näe edes naapuria kuin satunnaisesti, silloinkin ne ajaa tosta kaheksaa kymppiä ohi.

Mulla on muutamia samassa elämäntilanteessa olevia, mutta suurin osa ovat töissä arkisin. Joten arkipäiviksi ei olisi pahitteeksi saada lisää ystäviä. Meillä myös 2 koululaista ja sitten 2 vuotias. Oulun lähistöllä asutaan! Oho nyt vasta huomasin että haetaan 35+. Olen 33v.

Mulla on vähän sama tilanne. Tosin tällä hetkellä olen vielä töissä, mutta keväällä jään ä-lomalle.
Muut lapset nyt 5v ja vajaa 3v. Asutaan pikkukylässä, jossa ei juurikaan kavereita ole. Nekin jotka ovat samassa tilanteessa, ovat reilusti minua nuorempia eikä jutut aina käy yksiin. Ensi syksynä voi olla yksinäisiä päiviä lasten kanssa tiedossa, kun esikoinenkin menee eskariin....

Yhteistyössä