Mukava & IHana ilta :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Tyttö mummin ja ukin kanssa viikonlopun mökillä , mies tänään lätkämatsissa ja sitä myöten kaverinsa kanssa kuppilassa :)
Itse olin alkuillan omilla vanhemmilla, näin siskoa ja tein pitkän lenkin ! :)
Nyt itekseni saunoin , söin :p Ja nyt takkatulen kanssa nautin illasta . Ajoissa nukkumaan ja aamulla taas ulkoilemaan .
Tätä sitä taas kaipasi , aivan OMAA aikaa . HUomenna on taaas iiihanaa kun tyty tulee kotio :heart: :heart:

Mitäs teillä lauantai- iltaan ?

Mies töissä, kaikki kolme lasta vielä hereillä, yksi muksuista kovassa yskässä. Odottelen tässä että saisin heidät sänkyyn ja alkaisi ihana oma aika. Telkkari ja suklaa tiedossa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mies töissä, kaikki kolme lasta vielä hereillä, yksi muksuista kovassa yskässä. Odottelen tässä että saisin heidät sänkyyn ja alkaisi ihana oma aika. Telkkari ja suklaa tiedossa.

:p makoisaa , ihanaa iltaa !!

Ei erikoisia. Väsyttävä päivä koulussa. Mennään kohta likan kanssa suihkuun ja sitten saatan yrittää jaksaa vähän koulujuttuja. Jos en jaksa, menen likan viereen pötkölleen :heart:

Ukko ja pikkuneiti köllii sohvalla, viikari on 39 asteen kuumeessa, nuhassa ja yskässä (flunssa tarttu viimeisenä sit pikkujätkään juuri kun oltais lähetty mummilaan lomaksi).
Ihanan rento fiilis kyllä sinänsä, ei sillee hätää pojankaan puolesta kun on syöny, juonu ja lääkkeen saanu. Kohta muksut sänkyihin ja sit soffalle ukkelin kainaloon.

Kuuntelen sielunmessua ja yritän saada nuo ikävät kuvat kaikkoamaan mielestäni. Opetusmateriaaleihin kuului videokuvaa Ranskan ja Algerian välisistä kahnauksista, jotenkin vetää mielen synkäksi, kun joutuu todistamaan kuolemaa, vaikkakin tässä on yli 50 vuotta kulunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Ap:n pitäis vaihtaa nikkiä. Aina alkaa tekee Maraboun suklaata mieli.
Oi teitä ;) En muuten edes muista mistä toi mun nikki syntyi ,,, silloin yli 6 vuotta sitten :D:D mmmmm.. marabou ... On se kyllä nam suklaata.

Yhteistyössä