jollekin, joskus, ja jokaiselle
Ihmisen suurin synti on se, ettei arvosta itteensä tarpeeksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mutta jos on rakas vain omalle äidilleen?
Entä jos on liian "rakas" omalle *yskä*narsisti*yskä*äidilleen?
narisisti äiti? Liian rakas? Kerro lisää.
Ei mulla nyt oikeen heru tässä suhteessa.. Aika paljon mä oon täälläkin kertonut kaikennäköisistä jutuista. Mutku nyt mulla on hilpee olo niin en jaksa syventyäAnteeksi :/
taidan hämärästi muistaa... mulla narsisti ex-mies.
Mun isäpuoli haukkui joka ikinen päivä mua sekä äitiä. Jos olis yksikin lautanen tiskaamatta tmv. Ja mulle sano " älä turhaan meikkaa olet tosi ruma silti" "Turhaan meikkaat oot ruma sekä tyhmä"
mä olin vasta 14 ja toivoin et se sika kuolis ja niinhän se kuolikin. Sen jälkeen äiti alko juomaan. Nyt on alkoholisti. Se sairastaa diabeetesta mut juo silti, tyyliin kossupullo päivässä.
ex-mies... vertaistaan on vaikea löytää.
Onneksi on ex, voisi sanoa
Meillä on ollut 2 vuotta välit poikki äidin puolen lähisukuun. Ollaan muutettu, laitettu tiedot salaisiksi. Silti ovat nyt jostain ottaneet selville missä asutaan.. Mun mummo oli "kuoleman porteilla" mun takiani tietenkin, jo silloin kaksi vuotta sitten. Nyt tällä hetkellä on kuulemma mun äitini.. Ja se olen minä joka tapan kuulemma kaikki.aikamoisia voimia minulla. Provosoiviin tekstiviesteihin en ole vastannut, en puheluihin enkä mitään. Silti, kahden vuoden jälkeen vielä urkkivat kaikin voimin meidän asioitamme ja jaksavat jauhaa. Uhkailuja "Tulen ovenne taakse ls:n ja poliisin kanssa" (johon teki kovasti mieli vastata että "Tulkaa toki, sinä et ole tervetullut, viranomaiset saavat tulla kaikin mokomin) "Harmi jos äidille tapahtuu jotain ja pienet lapset näkevät" ym., "säälikää"-viestejä, komentamista... Miehelle lähettävät "ovelana" viestejä kuinka hän antaa minun vaikuttaa itseensä, ajattelisi lasten parasta.. ym.
en tiiä itse asiassa helpottaako kun näistä kertoo... mun ex esim pakotti oman lapsensa valehtelee uhkasi sitä että jos kertoo totuuden niin "iskä ei enää ole kaveri" tai isi ei tykkää jne.
Tyttö sillon vasta 3 vee nyt jo isompi.Mut asuu yhä isällään. Tuli oma nuoruus mieleen. Harmi, en voi mitenkään auttaa Jasua.
Miksi et?
no se on vaikeeta kun on isänsä vallan alla. Kun me erottiin tyttö ei soittanut meille ennenku vasta 2 vuoden päästä. Mun pojat kyl soitti niille. Viimeksi T eli mun ex lupasi viedä pojat pizzalle, no eipä ole miestä näkynyt... aina sillä suuret puheet.