Mukavaa illanjatkoa jokaiselle, muistakaa että olette rakkaita

No hitto, se nyt tuli silti..

-Väkivalta, henkinen alistaminen sekä myös fyysinen.
-"Olenko mä kaunis, olenko?" "olet äiti" "Voi äidin rakas...".
-Lupasin kasvattaa äidin kanssa sisareni jos vain antaisi tämän tulla maailmaan.
-Maailma on meitä vastaan.
-Joudun lastenkotiin joka on helvetti, jos en käyttäydy kuten pitää.
-Saan selkääni jos tuon huonoja arvosanoja
-Ihailenhan äitiä? Joka on niin paljon tehnyt VAIN minun/meidän vuoksemme
-Muistanhan että kukaan ei voi olla yhtä rakas kuin äiti..
-Haluanhan olla kuin äiti..
-"Tule äidin viereen nukkumaan.."
-Olen lapsi, mutta haluan selvästikin paljastella itseäni kun liikun kotona alasti..
-Haluan matkia jotakuta jos vastustan äitiä..
-Olen tyhmä

taidan hämärästi muistaa... mulla narsisti ex-mies.

Monesti olenkin katsonut/lukenut/kuullut juurikin näistä parisuhteissa esiintyvistä narsisteista, ja tunnistan niistä äitini ja itseni.

Musta tuli silloin siskon syntyessä tavallaan se alistettava, mutta vastuullinen toinen ihminen.

Yritin olla sellainen kuin äiti halusin, mutta en koskaan ollut "tarpeeksi hyvä". Myöhemmin, omien lasteni synnyttyä tajusin että itseasiassa koko äidin puolen lähisuku oli vähän häiriintynyttä sakkia..

Onneksi perheeni ei ole enää tekemisissä kyseisten ihmisten kanssa..

Mun isäpuoli haukkui joka ikinen päivä mua sekä äitiä. Jos olis yksikin lautanen tiskaamatta tmv. Ja mulle sano " älä turhaan meikkaa olet tosi ruma silti" "Turhaan meikkaat oot ruma sekä tyhmä"
mä olin vasta 14 ja toivoin et se sika kuolis ja niinhän se kuolikin. Sen jälkeen äiti alko juomaan. Nyt on alkoholisti. Se sairastaa diabeetesta mut juo silti, tyyliin kossupullo päivässä.

ex-mies... vertaistaan on vaikea löytää.

Mun isäpuoli haukkui joka ikinen päivä mua sekä äitiä. Jos olis yksikin lautanen tiskaamatta tmv. Ja mulle sano " älä turhaan meikkaa olet tosi ruma silti" "Turhaan meikkaat oot ruma sekä tyhmä"
mä olin vasta 14 ja toivoin et se sika kuolis ja niinhän se kuolikin. Sen jälkeen äiti alko juomaan. Nyt on alkoholisti. Se sairastaa diabeetesta mut juo silti, tyyliin kossupullo päivässä.

ex-mies... vertaistaan on vaikea löytää.

Onneksi on ex, voisi sanoa :)

Meillä on ollut 2 vuotta välit poikki äidin puolen lähisukuun. Ollaan muutettu, laitettu tiedot salaisiksi. Silti ovat nyt jostain ottaneet selville missä asutaan.. Mun mummo oli "kuoleman porteilla" mun takiani tietenkin, jo silloin kaksi vuotta sitten. Nyt tällä hetkellä on kuulemma mun äitini.. Ja se olen minä joka tapan kuulemma kaikki. :whistle: aikamoisia voimia minulla. Provosoiviin tekstiviesteihin en ole vastannut, en puheluihin enkä mitään. Silti, kahden vuoden jälkeen vielä urkkivat kaikin voimin meidän asioitamme ja jaksavat jauhaa. Uhkailuja "Tulen ovenne taakse ls:n ja poliisin kanssa" (johon teki kovasti mieli vastata että "Tulkaa toki, sinä et ole tervetullut, viranomaiset saavat tulla kaikin mokomin) "Harmi jos äidille tapahtuu jotain ja pienet lapset näkevät" ym., "säälikää"-viestejä, komentamista... Miehelle lähettävät "ovelana" viestejä kuinka hän antaa minun vaikuttaa itseensä, ajattelisi lasten parasta.. ym.

Mulla on nyt haussa mm. tk:n lokitiedot siitä kuka on mun tietoja hakenut.. Koska kukaan joka on voinut olla heidän kanssaan tekemisissä ei tiedä meidän osoitettamme. Ja tiedän heidän onkineen heille kuulumattomia tietoja ennenkin ainakin terveystietokannasta(?).

Onneksi on ex, voisi sanoa :)

Meillä on ollut 2 vuotta välit poikki äidin puolen lähisukuun. Ollaan muutettu, laitettu tiedot salaisiksi. Silti ovat nyt jostain ottaneet selville missä asutaan.. Mun mummo oli "kuoleman porteilla" mun takiani tietenkin, jo silloin kaksi vuotta sitten. Nyt tällä hetkellä on kuulemma mun äitini.. Ja se olen minä joka tapan kuulemma kaikki. :whistle: aikamoisia voimia minulla. Provosoiviin tekstiviesteihin en ole vastannut, en puheluihin enkä mitään. Silti, kahden vuoden jälkeen vielä urkkivat kaikin voimin meidän asioitamme ja jaksavat jauhaa. Uhkailuja "Tulen ovenne taakse ls:n ja poliisin kanssa" (johon teki kovasti mieli vastata että "Tulkaa toki, sinä et ole tervetullut, viranomaiset saavat tulla kaikin mokomin) "Harmi jos äidille tapahtuu jotain ja pienet lapset näkevät" ym., "säälikää"-viestejä, komentamista... Miehelle lähettävät "ovelana" viestejä kuinka hän antaa minun vaikuttaa itseensä, ajattelisi lasten parasta.. ym.

en tiiä itse asiassa helpottaako kun näistä kertoo... mun ex esim pakotti oman lapsensa valehtelee uhkasi sitä että jos kertoo totuuden niin "iskä ei enää ole kaveri" tai isi ei tykkää jne.
Tyttö sillon vasta 3 vee nyt jo isompi.Mut asuu yhä isällään. Tuli oma nuoruus mieleen. Harmi, en voi mitenkään auttaa Jasua.

en tiiä itse asiassa helpottaako kun näistä kertoo... mun ex esim pakotti oman lapsensa valehtelee uhkasi sitä että jos kertoo totuuden niin "iskä ei enää ole kaveri" tai isi ei tykkää jne.
Tyttö sillon vasta 3 vee nyt jo isompi.Mut asuu yhä isällään. Tuli oma nuoruus mieleen. Harmi, en voi mitenkään auttaa Jasua.

Miksi et?

Yhteistyössä