Mul ei o mitään päälle pantavaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyyh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyyh

Vieras
Inventaarion tein tonne mun lumppukaappiin ja pussillinen tosiaan lähtee lumppukeräykseen MUT eipä ne loputkaan kaappiin jääneet mitään kunnollisia ole MUT ku ei sitä alastikaan pysty olemaan.

Mistä te ja millä ajalla löydätte itsellen mieleisiä vaatteita? Ja millä rahalla??

Tuntu,et vaatteet on alennusmyynneissäkin vielä sika kalliita ja mulla ei kertakaikkiaan riitä aika ja hermot penkoa niitä kauppojen lumppukasoja.

Lisäksi tunnun olevan noiden kokojen suhteen aina välimaastossa jos koko on pieni esim takapuolesta niin seuraava taas liian iso vyötäröltä ja liian pitkät lahkeet jne. sopivaa ei löydy...sama se on puseroissa.

Ja toi muotikin on nykyään niin kummallista ettei meikä ymmärrä miten niitä yhdistellään..

Oispa aina kesä!!

Mulla on ...... on joko teinivaatteita jotka ei oo ihan mun tyyliä ja sitten noita tätyskä/mummo vaatteita joita en suostu käyttämään.
Ratkaisuna ongelmaan olen opetellut ompelemaan. Hameet ja puserot ja tunikat teen itse. Nyt vielä ehdin kun en ole töissä mietinkin mistä vaatteet kun meen töihin.

Yhteistyössä