Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sama täällä.Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Hui, en meinannu pystyä vastaamaan. Valkosta tuli vaan ja pihallekkin pisti![]()
Vai semmoista sinne.Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Heti alkaa palsta kettuileen meille.. :kieh:
Mitäs, pyykkiä ja tiskausta. Yöllä meni ilmeisesti wc:n pytty rikki ja isäntä on ajastanu ton ilmapumpun jotenkin ihmeellisesti. Pöhisee vaan, eikä sammu..![]()
Mitäs sinne suuntaan? Mimmonen ilma. Tään myrsky laantumassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina::wave:
Moi Fedari! :wave: Joko ootte päättänyt mihkä meette?Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mä olen täällä :wave: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:potkikaa mut heti pois siivoomaan, muuten persus ei nouse tästä ollenkaan...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moi Fedari! :wave: Joko ootte päättänyt mihkä meette?Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mä olen täällä :wave: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:![]()
![]()
Moikka! :wave: Mulla ois tekemistä, muttei huvita. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Kivakiva...määkin ehdin välilläMoi :heart: :wave: