Mulla alkaa koht oikeesti olla paniikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Laikku

Jäsen
14.07.2004
851
0
16
oon syöny cerazette pillereitä nyt jotain melkein 4kk ja musta tuntuu sille että ne on pettäny :/
Menkkojen olis pitäny eilen alkaa tai pitäs alkaa tänään, mut ei näy ei kuulu; eikä ees tunnu yhtään sille että alkais.
Sen sijaan saan vähän väliä juosta pissalla, mul on koko ajan nälkä vaikka olisin vasta syöny, mahassa jomottaa oudosti ja mua väsyttää :snotty:
SAnokaa pliis että mä en oo raskana :(
Nyt on sellanen tilanne elämässä et en ees halua olla raskaana :(
Ehkä sit vuosien päästä iltatähti, mut ei nyt :/

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Mulla ainakin niiden kanssa jäi kokonaan menkat pois. Ja tuli painontunne ja pieni jomotus mahalle, se hävisi kun lopetin pillereiden käytön, tuli ihan kevyt olo.
Mut kun mulla on tullu tähän mennessä ihan normisti menkat :|

Alkuperäinen kirjoittaja Laikku:
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Mulla ainakin niiden kanssa jäi kokonaan menkat pois. Ja tuli painontunne ja pieni jomotus mahalle, se hävisi kun lopetin pillereiden käytön, tuli ihan kevyt olo.
Mut kun mulla on tullu tähän mennessä ihan normisti menkat :|

Ne voi ajan kanssa jäädä kokonaankin pois, vaikka aluks ois tullut. Mut tietysti testihän kannataa tehdä... Toivottavasti tulos on toivomasi.

Kun pillerit aloitin, niin mekat tuli aluksi pari päivää tauon alkamisen jälkeen, sit muutamapäivää, ja nyt lopulta 4-5 päivää tauon alkamisen jälkeen. Et jos sullakin vaan kestää?

joo, mä jo tänään tilasin testin.
Kaikkein eniten mua ihmetyttää tää vessassa ramppaaminen, tai siis eihän se mikään ihme oo jos raskaana olen..mut mut, äh.
Toivottavasti se testi tulis jo huomenna kun apteekkiin en nyt pääse käymään :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:
Kun pillerit aloitin, niin mekat tuli aluksi pari päivää tauon alkamisen jälkeen, sit muutamapäivää, ja nyt lopulta 4-5 päivää tauon alkamisen jälkeen. Et jos sullakin vaan kestää?
Siis näissähän ei pidetä mitään välitaukoja, kun on minipillereitä.
Mut en tiiä, ihan sellanen olo että joku tuolla mahassa nyt on :|

Mulle ne ei sopinu aikanaan ollenkaan... eikä tullu menkkoja yhtäkkiseltee ollenkaan ei... mahaa vaan jomotti ja oli just noita hiton oireita joka kuukautisten alkamisajankohtana ja juoksin joka hemmetin kuu testaamassa negoja... siihen hyyty niiden pillerien käyttö...

Yhteistyössä