Mulla ei jumalavita ole yhtään sopivia farkkuja:O:O

kipinäinensääri

Aktiivinen jäsen
21.02.2008
15 468
1
36
On hitto turhaakin turhempi mutta ärsyttää |O |O

Mun kaikki kivat farkut lököttää perseestä ja jos hiukan kumartuu näkyy persevako. Ja seuraava koko ei varmasti mahdu mulle :| :/

Ja mä haluan just nyt laittaa farkut jalkaan. Luonnollisesti.
Tulis nyt helteet niin sais mennä hame päällä.

Helvetti.

En tiedä saako Suomesta, mutta muualla maailmassahan on olemassa välikokoja. Mulla aina kaikki housut lötköttää reidestä ja takalistosta, mutta ei se mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
En tiedä saako Suomesta, mutta muualla maailmassahan on olemassa välikokoja. Mulla aina kaikki housut lötköttää reidestä ja takalistosta, mutta ei se mitään.

Kun olis niin kiva että olis napakat perseestä. Mulla kai niin iso maha kuitenkin vielä että ei taida istuvia tällä hetkellä ollakaan

mulla aika lailla samaa onkelmaa ;) :p toi puanvako juttu siis.ja numeroa pienempää jos yrittää päälle,niin ei mahdu tai sit en voisi liikkua ja hengittää...ja mä kun luulin,et mulla on uhkea perse,mutta eipä taida ollakkaan kun housut roikkuu.jaa,mut sitähän nykyään laitetaan silikonia persposkiinki ;) ;)

Voi kun roikkuiskin vaatteet. Miulla vähä päinvastaista ongelmaa, että on vähän liikaakin joka puolella että farkut puristaa. Tokihan jos numeroa isompaa koittais niin ois liian isot, mut ne lököttäis muualtaki ku perseestä :D

Sun pitäisi löytäää sopiva malli sitten. Jos menen jotain h&m housuja ostamaan, ne istuu reisisitä ja lanteista ei saa nätisti kurottua edes vyöllä, jos ostaisi lanteista sopivat niin ei menisi reisistä ylös.. :P

Yhteistyössä