mulla ei ole mitään kivoja vaatteita :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Susu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Susu

Vieras
siis housujakaan kuin kahdet farkut.. sit jotkut kotihousut.
Lähde nyt tästä sit vaikka raflaan tai johkin kun ei ole mitään kivaa päällensä laittaa :(
rahaa ei ole ostaakkaan

tuttu tunne.. joskus piti ostaa pari iltameno paitaa perus farkkujen seuraksi.. meinaa vaan tuppaa unohtua ostaa mitään edes vaikka olisikin rahaa kun käy sen kerran vuodessa ulkona :) sitte ku on menossa niin kauhee paniikki kun ei ole puseroa, ei edes laukkua ..

Mä tilasin netistä koko kesän vaatteet...pakko oli vaikka rahaa ei olis ollut, nyt tingitään jostain muusta välillä. Vaatteistani olen tinkinyt jo liian monta kertaa.

Mä taas satsaisin vyöhön, koruihin ja siihen puuttuvaan laukkuun. Niillä saa samasta asusta eri tilanteisiin sopivan. Ja niitä löytää halvalla second hand-puljuista ja kirppareilta :)

Mulle koituu turmioks työpaikka vaatekaupassa... Viikon sisällä oon ostanu seittemän toppia, kesämekon, hameen ja muutamat sälät. Ja netistä tilasin kolme mekkoa ja parit tennarit. Ens viikolla käyn ostamassa Top10stä farkut ja sit saa kyllä riittää, en ole ikinä ostanu näin paljoa vaatteita "kerrallaan" :o

Paitsi että pomo lähtee piakkoin Lontooseen ostamaan lisää kivaa tavaraa kauppaan... Lisää houkutuksia mullekin :whistle:

Yhteistyössä