V
viiksivallu
Vieras
Helveti,kamalat on mulla viikset,mä huomasin,mikä olis hyvä keino saada ne pois,siis kotikonstein ja kasvaako ne sitte kahta kauheempana takas?? Vai meenkö suosista ostamaan partakoneen??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tessa:mullakin raskauksien myötä ruvennu kasvaan = (
Mä höylällä vetelen ne pois muutaman viikon välein. Uskaltaisko semmosta liimateippiä ( vai mikä sen oikee nimi) kokeilla??
Mikä ois paras konsti??? ei oo kivaa, ei
Alkuperäinen kirjoittaja Mie:On tosi hyviä, eikä kasva muutaman kerran pois oton jälkeen enää läheskään entiseen malliin takas. Taitaa yli kuukausi mennä, eikä karvaakaan ole ilmestynyt. Suosittelen
Alkuperäinen kirjoittaja tessa:Alkuperäinen kirjoittaja Mie:On tosi hyviä, eikä kasva muutaman kerran pois oton jälkeen enää läheskään entiseen malliin takas. Taitaa yli kuukausi mennä, eikä karvaakaan ole ilmestynyt. Suosittelen
mulla herkkä iho ja just höyläsin jalat ja pohkeet ihan punasilla näpyillä = (
Mietin et saankos sit naamanikin samaan kuntoon, huokaus tätä naisen elämätä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Isännän koneella täälläkin ajellaan,eikä minulla ne ole alkaneet senvuoksi rehottamaan.Mutta tulisko kuitenkin halvemmaksi jos ne kävisi ammattilaisella poistattamassa sillä menetelmällä jolla ne ei todennäköisesti kasva takaisin?
Alkuperäinen kirjoittaja tessa:mullakin raskauksien myötä ruvennu kasvaan = (
Mä höylällä vetelen ne pois muutaman viikon välein. Uskaltaisko semmosta liimateippiä ( vai mikä sen oikee nimi) kokeilla??
Alkuperäinen kirjoittaja sissi:Alkuperäinen kirjoittaja tessa:mullakin raskauksien myötä ruvennu kasvaan = (
Sulle tulee poikavauva![]()