Mulla kasvaa viikset!! Millä ne pois???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viiksivallu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viiksivallu

Vieras
Helveti,kamalat on mulla viikset,mä huomasin,mikä olis hyvä keino saada ne pois,siis kotikonstein ja kasvaako ne sitte kahta kauheempana takas?? Vai meenkö suosista ostamaan partakoneen??

mullakin raskauksien myötä ruvennu kasvaan = (

Mä höylällä vetelen ne pois muutaman viikon välein. Uskaltaisko semmosta liimateippiä ( vai mikä sen oikee nimi) kokeilla??

Mikä ois paras konsti??? ei oo kivaa, ei

Alkuperäinen kirjoittaja tessa:

Mä höylällä vetelen ne pois muutaman viikon välein. Uskaltaisko semmosta liimateippiä ( vai mikä sen oikee nimi) kokeilla??

mäki mietin,et tohitsko kokeilla jotain vahaliuskoja,onko semmosia ees kasvoille? niin äsyttävää

On tosi hyviä, eikä kasva muutaman kerran pois oton jälkeen enää läheskään entiseen malliin takas. Taitaa yli kuukausi mennä, eikä karvaakaan ole ilmestynyt. Suosittelen

Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
On tosi hyviä, eikä kasva muutaman kerran pois oton jälkeen enää läheskään entiseen malliin takas. Taitaa yli kuukausi mennä, eikä karvaakaan ole ilmestynyt. Suosittelen

mulla herkkä iho ja just höyläsin jalat ja pohkeet ihan punasilla näpyillä = (

Mietin et saankos sit naamanikin samaan kuntoon, huokaus tätä naisen elämätä

Alkuperäinen kirjoittaja Mie:

mulla herkkä iho ja just höyläsin jalat ja pohkeet ihan punasilla näpyillä = (

Mietin et saankos sit naamanikin samaan kuntoon, huokaus tätä naisen elämätä

samaa vikaa, eli tosi herkkä iho, mutta olen käyttänyt pari kolme kertaa noita vahaliuskoja ja ei ole tullut mitään kasvoihin. Hieman aristaa hetken sen jälkeen ja punottaa mutta laskee kyl tosi pian. Kun illalla tekee niin yön aikana ihi tasaantuu.

Isännän koneella täälläkin ajellaan,eikä minulla ne ole alkaneet senvuoksi rehottamaan.Mutta tulisko kuitenkin halvemmaksi jos ne kävisi ammattilaisella poistattamassa sillä menetelmällä jolla ne ei todennäköisesti kasva takaisin?

On muuten ihan höpöpuhetta että karvojen poistaminen jotenkin villinnyttäisi ne kasvamaan entistä enemmän.

Mä omia viiksiäni vetelen partahöylällä, poistan vahalla tai nypin pinseteillä...milloin milläkin.

Parran poistan höylällä :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Isännän koneella täälläkin ajellaan,eikä minulla ne ole alkaneet senvuoksi rehottamaan.Mutta tulisko kuitenkin halvemmaksi jos ne kävisi ammattilaisella poistattamassa sillä menetelmällä jolla ne ei todennäköisesti kasva takaisin?

Mä käyn säännöllisesti, maksaa 12e kerta ja kasvu on kyllä hidastunut. Mutta mä olen niin läheistä sukua apinalle, et vajaa viikko ja taas saa nyppiä... |O

Sulle tulee poikavauva ;)

Alkuperäinen kirjoittaja sissi:

Sulle tulee poikavauva ;)

Niinpä Haiseekos pissas siltä, kuin olis mies käyny lorottelemassa?

Yhteistyössä