Mulla menee hermot tän raskauden kanssa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oksu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oksu

Vieras
Pakko avautua tänne, mä en enää kohta jaksa yökkiä ja olla huonovointinen. Oon jo menny laskuissa sekasin, mut noin 7 viikkoa mennään täs pahoinvoinnis. Neuvolassakin vaan todetaan, et se menee ohi. MUT KOSKA??? Aikasemmis raskauksis ei oo ollu mitää ihmeempiä, mut tää on jotain ihan muuta. Oon yleensä aika energinen ja "toimelias" mut nyt sohvalla makaava yökkijä. Joka ei jaksa tehdä mitään ja kaikki meinaa tulla ylös. Että tällästä ruikutusta. Onko mulla kohtalotovereita ja millä tavoin ootte helpottanu oloanne? Kun tuntuu, et kaikki keinot ois jo käytetty.

Itte en ole kahdessa raskaudessa oksunnu kertaakaan, mutta tuttava täti kertoi että synnytys salissa tuli viimeinen oksu molemmilta lapsilta. Tiedä sitten koska se menee ohi, JAKSUJA!!!

Tiedän että joskus loppuu, viim. sillon ku vaavi on ulkona. Nyt on vaan päällimmäisenä ajatuksena, et koska tää loppuu. Jotenki tuli yllärinä tällänen ku edellisistä ei oo ollu mitään ihmeempiä. Eikä oo reiluakaan isompien lapsien kannalta ku äiti on kuollu raato... Onneks alko kesis, ni saa vähän paremmin levättyä.

Yhteistyössä