Mulla menee hermot tohon kakaraan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arggg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

arggg

Vieras
EI HEIKKOHERMOISILLE!!!!!!!!!!!!!!!

MUlla alkaa tosiaan olemaan hermot lopussa meidän 3,5v kanssa. MITÄÄN ei usko. Aina on kiusaamassa pikku-siskoaan, tekee niin oman päänsä mukaan, ja jos pyytää kiltisti lopettamaan, ei mitään vaikutusta. Ei auta selittelyt, silittelyt, jäähyt. EI MIKÄÄN. Suoraan sanottuna olen ihan loppu. Kitisee ja vinkuu joka asiasta, aina on jotain vailla. Eikä johdu mistään huomion puutteesta. Siis onko tämäkin joku ikä vaihe?? Onhan ennenki tota uhmaa ollut, mut tuntuu et meillä se menee vaan pahemmaksi............

Auttaisi varmaan asiaa jos nousisit pois tietokoneen ääreltä ja menisit tekemään lastesi kanssa jotain. Ulkoilemaan, askartelemaan ...

Ihana ajatus se olisi jos 3½ vuotias jo leikkisi itsekseen mutta kun ei se mene niin. Sanoisin että siinä 16-vuoden iässä jo helpottaa.

Kylläpäs tuli taas rohkasevia vastauksia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kyllä kuule touhuan lasteni kanssa. Ihan joka päivä leikitään ja ollaan yhdessä. Jos nyt kerran käyn netissä purkamassa paineita, niin tuskin on lapselta pois. Ja pakko vielä sanoa: olen lapsilleni ÄITI, en leikkikaveri!!

tuo on vaikea ikä! Eipä siinä auta muu kuin jäähyt ja sitkeys. Voisit kokeilla myös jotain tarratauluja, hyvin menneestä päivästä saisi illalla aina tarran ja kun kasassa esim. 10 tarraa niin saa esim. lelupalkinnon tmv.

Meillä tosin tuokaan ei toiminut kovin hyvin, mutta yritystä kyllä oli. Meillä poika oli tuossa iässä aikamoinen kiusankappale (teki kiusaa ja teki sitä vielä enemmän kun huomasi minun hermostuvan ) tyttö taas sai tuossa iässä mahdottomia raivareita :( Meillä uhma oli pahimmillaan juurikin tuossa iässä.