Mulla menee kohta mielenterveys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelokas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelokas

Vieras
Tuo uutinen tuosta, kun äiti pakotti lapset ryhmäkseksiin. Ihan oikeasti, musta tuntuu etten kestä enää näitä uutisia, en ymmärrä tätä ihmisten pahuutta, julmuutta ja sairautta... tää maailma tuntuu niin pahalta, että oksettaa ja päässä sumenee.

Mua pelottaa elää tässä maailmassa, ahdistaa, en saa kunnolla öitäni nukuttua, kun luen ja kuulen vastaavista hirviöteoista. Nyt tuntuu hullulta, kirjoittaa tätä, siis eihän mun oma kärsimys tässä se pääasia ole, mutta miten tässä maailmassa voi elää? Ilman että joka päivää seuraa ahdistus ja pelko.

onneksi meillä on vapaa tahto ja voimme tehdä valintoja itsemme ja läheistemme hyvän elämän turvaamiseksi.ei yksi ihminen voi maailmaa pelastaa on tosiasia jonka kanssa on opittava elämään se aika mikä kellekin annetaan. :flower:

Ap:n kanssa olen samaa mieltä. Muakin ahdisti tuo uutinen joka kerrottiin jo ketjun otsikkona eli sen sai oikeastaan tietää vaikkei ketjua avannut.

Joku valitti sikatautialoituksista mutta minusta tällaiset äärimmäisen sairaat ja väkivaltaiset aloitukset voisivat painua omaan osioonsa.

Alkuperäinen kirjoittaja iltatähtien äippä:
onneksi meillä on vapaa tahto ja voimme tehdä valintoja itsemme ja läheistemme hyvän elämän turvaamiseksi.ei yksi ihminen voi maailmaa pelastaa on tosiasia jonka kanssa on opittva elämmään se aika mikä kellekin annetaan. :flower:

Kiitos tästä!
Mulla on kuitenkin seuranani pelko, että omille lapsille kuitenkin tapahtuu joskus jotain, siis koulumatkalla tms.

Samaa miettinyt :( Olen monesti miettinyt, että miten sitä voi suojella lastaan kaikenmaailman hulluilta. Tässä kohta tulee niin vainoharhaseksi, ettei luota edes omiin naapureihin |O Baby P:n tapaus valvotti minnuu monta yötä, mutta tää tänään uutisoitu oli kyllä pohjanoteeraus. Välillä toivoo, että tulis joku ruttoepidemia ja tappais meidät kaikki. Ihmiset on ihan pimeitä...

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Samaa miettinyt :( Olen monesti miettinyt, että miten sitä voi suojella lastaan kaikenmaailman hulluilta. Tässä kohta tulee niin vainoharhaseksi, ettei luota edes omiin naapureihin |O Baby P:n tapaus valvotti minnuu monta yötä, mutta tää tänään uutisoitu oli kyllä pohjanoteeraus. Välillä toivoo, että tulis joku ruttoepidemia ja tappais meidät kaikki. Ihmiset on ihan pimeitä...

Niinpä! Miten me ihmiset voidaankin olla näin pimeitä? Raamatussa puhutaan saatanasta, mutta ihmisissä itsessään se pohjaton pahuus näyttää elävän.
Mä toivon jo vaan, että pääsis pois :(

No mutta hei... omaa suhtautumistapaansa voi aika paljon säädellä. Eli tuossakin uutisessa mun silmiin pointti on se, että hei tämmöistä uutista ei ole Suomessa aiemmin saatu. Eli ihmiset ei suinkaan ole rajattoman kamalia, vaan melkolailla kohtuullista väkeä. Mitä kamalampia asioita tiedän mahdolliseksi, sitä vaikuttuneempi mä olen tavallisten ihmisten kyvystä elää sievästi.

Lääkettä lisää vaan.Ottakaa oikeesti ihmiset lääkkeitä,se auttaa pahimman yli.
Cipralexia suosittelen,niistä pääsee hyvin eroon eikä tarvi elää ahdistuneena.

Mikään ei ole kaameempaa kuin jatkuva ahdistus.Turhaan lääkkeitä pelätään ja varotaan niiden syömistä.
Lääkäriin vaan,ei todella naureta pihalle.Ihan tk lekuriin ja kerrotte että ahdistaa.Sekin auttaa jo monasti paljon kun saa kertoa jollekin.

Alkuperäinen kirjoittaja ahma:
No mutta hei... omaa suhtautumistapaansa voi aika paljon säädellä. Eli tuossakin uutisessa mun silmiin pointti on se, että hei tämmöistä uutista ei ole Suomessa aiemmin saatu. Eli ihmiset ei suinkaan ole rajattoman kamalia, vaan melkolailla kohtuullista väkeä. Mitä kamalampia asioita tiedän mahdolliseksi, sitä vaikuttuneempi mä olen tavallisten ihmisten kyvystä elää sievästi.

Musta taas tuntuu, että pedofiliatapaukset lisääntyy koko ajan, eli pinnan alla niitä on ja paljon :(

Alkuperäinen kirjoittaja BlaaBlaaBlaa:

Mikään ei ole kaameempaa kuin jatkuva ahdistus.Turhaan lääkkeitä pelätään ja varotaan niiden syömistä.
Lääkäriin vaan,ei todella naureta pihalle.Ihan tk lekuriin ja kerrotte että ahdistaa.Sekin auttaa jo monasti paljon kun saa kertoa jollekin.

Mut mitä se auttaa? Ei lääkitys estä näitä kamaluuksia tapahtumasta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja BlaaBlaaBlaa:

Mut mitä se auttaa? Ei lääkitys estä näitä kamaluuksia tapahtumasta.

Ei auta ei mutta auttaa sietämään niitä ilman ahdistusta.
On normaalia että ikävät uutiset tuntuu pahalta.Mutta ahdistusta ei pitäis niistä kellekään tulla,mitä se hyödyttää.

En tiennyt että tässä olis pitänyt tarjota kaikenmaailman kamaluuksiin poistokeinoa.... :|

Tuo Baby P'n tapaus onkin aivan kauhea. Minua lähinnä huolettaa se, että enää ei oikeastaan "tunnu missään" noi Baby P't ja lasten seksuaalinen hyväksikäyttö. Ennen itkin noiden uutisten takia, nykyään vain kauhistelen. Onko maailma todella mennyt näin sairaaksi, että itsellekin kehittyy joku "turtumus" tuollaisia uutisia vastaan, koska ne ovat niin toistuvia?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ahma:

Musta taas tuntuu, että pedofiliatapaukset lisääntyy koko ajan, eli pinnan alla niitä on ja paljon :(

On niitä ollut aiemminkin, mutta niistä ei puhuttu, eikä ne päätyneet lehtiin. Lapsetkaan eivät kertoneet kenellekään, kun asialla ei ollut nimeä.

Senverran ehkä oikeasti on tapahtunut, että nykyaikana pedofiilien verkostoituminen on toisella tavalla helppoa. Pitävät enemmän ääntä itsestään silloin myös kokiessaan itsensä syrjityksi vähemmistöksi.

Samaten varmaan monella on tunne, että rikollisuus on koko ajan lisääntymässä. Tilastojen valossahan näin ei ole. Lehdessä vain ei koskaan lue, että viime yönäkään tässä kaupungissa ei ollut poliisilla mitään tekemistä.

Yhteistyössä