Mulla meni äsken totaalisesti hermot lapseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kypsä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kypsä

Vieras
Kyse 11v.Ei siivoa huonettaan oon 2 viikkoa asiasta sanonu.No tänään lähti huoneeseensa ja lupas siivota sen oli monta tuntia.Tulos oli että niin sekanen että en ees saanu ovea auki.Mulla palo totaalisesti kiinni ja heitin loputkin lelut lattialla ja hänen vaivalla kokoomansa tuhannen palan palapeli lensi komeessa kaaressa paloiksi.Mä oon ihan kypsä tuohon sen siivous pelleilyyn.Alkanut ihan mahottomaksi muutenkin läksyt tekemättä,hampaita ei kiinnosta pestä saati vaatteita vaihtaa.

No noin mäkin oon joskus tehny. Heittäny kaikki läjään keskelle lattiaa. Kyllä oppii siivoomaan.
Jos ei hyvällä niin sitten pahalla. Ihan mukulan oma valinta kummin.

Tunnustan, että joskus tuossa vaiheessa meillä lähti tavaranarikkaan kuukausiksi useammankin kerran kaikki mitä teinien huoneiden lattialla oli... Ja siellä oli paljon ja kaikenlaista.

Taitaa olla esiteini-ikä pukkaamassa päälle. Älä huoli, osoitit loistavasti esimerkilläsi, että aikuisetkaan eivät osaa hillitä hermojaan, eikä hänenkään sitä tarvitse siis tehdä. Siivoamisen opettaminen sotkemalla on kyllä merkillinen tapa kerrassaan.

annoin ukaasin, jos ei huone tiettyyn päivään mennessä ole siisti niin kaikki lattialla oleva lähtee jätesäkkiin ja roskiin! Ekalla kerralla eivät uskoneet, joten pari säkillistä lähti tavaraa jemmaan... enään ei ole tarvinnut pahemmin jätesäkkiä vilautella ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Tunnustan, että joskus tuossa vaiheessa meillä lähti tavaranarikkaan kuukausiksi useammankin kerran kaikki mitä teinien huoneiden lattialla oli... Ja siellä oli paljon ja kaikenlaista.

No tuo tavaroiden takavarikko on sentään järkevää. Se, että äitikin menettää hermonsa ja heittelee kaiken sikin sokin rikkoen ja riehuen on sen sijaan todella typerää toimintaa ja opettaa lapselle... niin mitä? aivan, että on ok riehua ja rikkoa toisen tavaroita. :)

Alkuperäinen kirjoittaja H.Armaa:
Taitaa olla esiteini-ikä pukkaamassa päälle. Älä huoli, osoitit loistavasti esimerkilläsi, että aikuisetkaan eivät osaa hillitä hermojaan, eikä hänenkään sitä tarvitse siis tehdä. Siivoamisen opettaminen sotkemalla on kyllä merkillinen tapa kerrassaan.

Hih, tämä on niin totta :D

Aikanaan katselin vierestä, kun oma äiti mouhusi noin. Jos suoraan tunnustan, niin olihan se todella pöhköä katsottavaa. Ei sillä auktoriteetti kohene.

Alkuperäinen kirjoittaja :):

Aikanaan katselin vierestä, kun oma äiti mouhusi noin. Jos suoraan tunnustan, niin olihan se todella pöhköä katsottavaa. Ei sillä auktoriteetti kohene.

Aivan näin. Aikuisen taantumsen kolmevuotiaan tasolle täytyy olla teinistäkin hyvin naurettavan näköistä.

Tämä on kuin suoraan meidän kotoa ja alkoi juuri 11 vuotiaana nyt tyttö 12 vuotta ja meno sen kun paranee ja jalostuu! Hermot ovat menneet usein... otan osaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kypsä:
Kyse 11v.Ei siivoa huonettaan oon 2 viikkoa asiasta sanonu.No tänään lähti huoneeseensa ja lupas siivota sen oli monta tuntia.Tulos oli että niin sekanen että en ees saanu ovea auki.Mulla palo totaalisesti kiinni ja heitin loputkin lelut lattialla ja hänen vaivalla kokoomansa tuhannen palan palapeli lensi komeessa kaaressa paloiksi.Mä oon ihan kypsä tuohon sen siivous pelleilyyn.Alkanut ihan mahottomaksi muutenkin läksyt tekemättä,hampaita ei kiinnosta pestä saati vaatteita vaihtaa.

Alkuperäinen kirjoittaja :):

Aivan näin. Aikuisen taantumsen kolmevuotiaan tasolle täytyy olla teinistäkin hyvin naurettavan näköistä.

No huone on siivottu ainakin.

Yhteistyössä