Mulla ois tässä brio kombi -06. Miten helkkarissa saan ne kasaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kohta lentää vaunut ikkunasta,kaks tuntia oon vääntänyt ja en saa runko-osaa laitettua kasaan että saisin vaunut autoon. Tietääkö joku kyseisen mallin ja osais auttaa..?

Aiemmissa Brio Kombeissa kriittinen kohta on tuo, jossa työntöaisa kohtaa X:n muotoisen muun rungon. Siinä piti painaa leveästä napista ja vielä erikseen ottaa metallinen varmistin irti, jotta runko menisi kasaan. Nyt kun katselen 06-mallin kuvia, niin en osaa sanoa, onko mekanismi sama.

"Runko-osan kokoonlaitto oli alussa niin hankalaa että minun piti laittaa toinen jalka rattaiden metalliverkon päälle, painaa otsalla työntöaisaa (olin siis itse rattaiden sisäpuolella selkä menosuuntaan päin) ja molemmilla käsillä niitä mustia nipsuja joita pitää painaa yhteen että rattaat taittuvat. Nyt huomasin että nekin ovat vihdoin löystyneet käytössä ja sain ne ilmat otsalla painamista helposti kasaan!"
Brio Kombi 06 käyttöohje - Vauva.infon foorumi

Vedä työntöaisan sivuilta molemmin käsin itseesi päin niitä "renkuloita", jotka siinä ovat. Se vapauttaa aisan niin että taittuu.. Jos vedät vähän väärästä kohdasta, niin heittoaisa vaan vapautuu (jos siis sellainen niissä on), ja kääntyy toiselle puolen vaunuja..

Muista tarkistaa että se poljin, vai mikä läppä rungossa onkaan, on sua kohten, oikealla puolella. Sitten otat niistä alemmista rinkuloista kiinni ja vedät molempia itseesi päin. Ei siis siitä mistä saat vedettyä aisaa ylemmäs, vaan heti sen alta. Ne renkulat voi olla TOSI TIUKAT joskus ja kaipaavat välillä rasvausta. Kun saat rinkulat ylös, painat jalalla sitä läppää ja rungon pitäisi lähteä kääntymään kasaan.