mulla oli äärettömän mielenkiintoinen aamu..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loppapeppu81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Loppapeppu81

Jäsen
23.05.2005
288
0
16
Mulla oli pomon auto pihassa ( kuljetaan hänen autolla töihin, mä ajan.).. Noh ikkunat oli jäässä joten laitoin auton käyntiin ja marssin takas pihalle rapsutteleen ikkunoita. Jossain vaiheessa kuulin et ovet napsahti itsestään lukkoon.No en siinä vaiheessa ajatellut muuta kun että no ne meni kii, mitä sitten. Kunnes piti päästä autoon takas sisälle, niin perhana tajusin et ENHÄN MÄ PÄÄSE SINNE AUTOON!!!!!!!!!!!!Tilanne siis se että auto on käynnissä ja ovet lukossa minä ulkopuolella |O |O
Piti mennä mies herättään et oisko sillä ideoita millä saada auto sammumaan tai miten pääsis sisälle. Ei auttanu kun soittaa pomolle, joka soitti lukkomiehen paikalle.Kello hiukan yli 6 aamulla :/
60 euroo oli velottanu.... :headwall:
auto oli tyhjäkäynnillä n. 45 minsaa.....
Vähän kiehui kun pääsin töihin asti.

Mulla käynyt tuolleen kanssa, tai ovi räpsähti jotenki kiinni ja lukitus päällä ja auto käynnissä. En muista oliko se lukkoseppä vai poliisi joka tuli sitt aukaan sen, naapuri soitti ku mullei sillon ollu puhelinta.

No ei siinä mitään, mutkun se meikän vanha pommi oli sellanen ett se nosti tyhjäkäynnillä lämmöt aikas nopsaan. Kamala tilanne

vara avaimet kannattaa olla... ukko teki kerran niin et laitto auton käyntiin ja muksut autoon ja sillä oli sit kämpän avain kädes jossa siis auton vara avain ja jotenki se sit paino nappia ja ovet meni lukkoon, tiputti vielä avaimet, niin eikähän tää pistäny oven kiinni.... oli onneksi kuskin ovi sellanen et sen sai toisella auton avaimella auki ja hälytinhän siinä rupes huutaa....

Siis miksi sitä autoa pitää käyttää ikkunoiden skrapaamisen aikana? Paitsi omasta mukavuudenhalusta päästä lämpimällä autolla ajoon - siitä kyllä voisi tinkiä, niin ei pääsisi käymään noin. Lisäksi turhaa saastutusta käyttää autoa turhaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Miksi?:
Siis miksi sitä autoa pitää käyttää ikkunoiden skrapaamisen aikana? Paitsi omasta mukavuudenhalusta päästä lämpimällä autolla ajoon - siitä kyllä voisi tinkiä, niin ei pääsisi käymään noin. Lisäksi turhaa saastutusta käyttää autoa turhaan!

Siksi, kun muuten etulasi on huurussa liikkeellelähtiessä eikä näe mitään.

Ja siitä tuli mieleen, että unohdin taas ostaa uuden lphkolämmittimenpiuhan. :headwall:

Mulle kävi pakkasilla yhen autoni kans niin, että se jumitti keskuslukituksen päälle. Onneksi oli sen verta vanha, että siinä oli normi ikkunan veivain sähkösen lisäksi. Mua kateltiin jonnin verta pitkään ku kömmin ikkunan kautta ulos autosta :kieh:

Mulle kävi kanssa noin kerran ja kuopus oli autossa sisällä... Sit soitto miehelle, joka ei heti vastannut. Sit soitto miehen pomolle, joka käski sen soittaa kotiin. Mies soitti ja kertoi missä pitää vara-avainta.

meillä kanssa Fordissa käynyt samoin, paitsi et auto ei sentään onneks ollu käynnissä. Mies oli aamulla lähdössä töihin ja oli heittäny avaimet, lompakon ja kännyn autoon sisälle ja alkanu skraapaamaan ikkunoita kun kuuluu naps ja ovet on lukossa:) Joo, ja tosi fiksusti oli sitten vara-avaimet hanskalokerossa:) Ajon aikanakin se kosla aina itsestään lukitti ja aukoi ovia ja merkkihuolto ei osannut asialle tehdä yhtään mitään, joka kerta vaan tuumasivat et ei se vika ilmene huollossa. Joopajoo...eihän se lämpimässä huoltohallissa sitä tee...

Alkuperäinen kirjoittaja diu:
meillä kanssa Fordissa käynyt samoin, paitsi et auto ei sentään onneks ollu käynnissä. Mies oli aamulla lähdössä töihin ja oli heittäny avaimet, lompakon ja kännyn autoon sisälle ja alkanu skraapaamaan ikkunoita kun kuuluu naps ja ovet on lukossa:) Joo, ja tosi fiksusti oli sitten vara-avaimet hanskalokerossa:) Ajon aikanakin se kosla aina itsestään lukitti ja aukoi ovia ja merkkihuolto ei osannut asialle tehdä yhtään mitään, joka kerta vaan tuumasivat et ei se vika ilmene huollossa. Joopajoo...eihän se lämpimässä huoltohallissa sitä tee...

Noi ne ne oli huollosta sanonut myös pomon miehelle (auto oli huollossa viikko sitten)..
Ja siinä on lämmityskin kuulemma kunnossa
:whistle:
Eli joko persus lämpenee tai sit auto muuten, mut ei molemmat yhtäaikaa.. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Loppapeppu81:

Noi ne ne oli huollosta sanonut myös pomon miehelle (auto oli huollossa viikko sitten)..
Eli joko persus lämpenee tai sit auto muuten, mut ei molemmat yhtäaikaa.. :kieh:

mitä vuosimallii noin suunnilleen?? pitääpä olla tarkkana jos itellä jotain tuon tapaista..

Alkuperäinen kirjoittaja jalava:

mitä vuosimallii noin suunnilleen?? pitääpä olla tarkkana jos itellä jotain tuon tapaista..

oiskohan tuo 2003 tai 2004

Alkuperäinen kirjoittaja jalava:

oiskohan tuo 2003 tai 2004

kiva..

|O |O |O |O

Auto käynnissä, muksut (2v ja pari kk ikänen vauva) kyydissä ja naps ovet lukossa. Taaperolla oli vielä lapsilukko, joten ovea ei saa sisäpuolelta. Huutelin ikkunan läpi, että avaa ikkuna ja tämä vaan nauraa ja luulee et pelleilen jotain. Onneks oltiin ihan kotipihassa ja vara-avaimet sisällä.. Mutta, mun laukku jo autossa ja kotiavaimet siellä laukussa. Onneks puhelin oli takin taskussa ja miehelle soitto, joka oli onneks piilottanu vara-avaimen ulkorakennukseemme.

Yhteistyössä