Mulla on ihana mies, mutta en tiedä mitä tehdä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ongelma on se että en koe olevani hänelle yhtä tärkeä mitä hän minulle. Nytkin itkin asiaa. Hän on ihana, siivoaa ja hoitaa vauvaa. Ihana rakastaja. Silti sattuu kun tuntuu että en minä ole hänelle tärkein. Vauvan kanssa kyllä hössää, mutta sitten kun minä hakeudun miehen lähelle tulee lähes samantien että täytyy lähtee tekee asiat x ja x ja x.
No kiva että mun läheisyys ahdistaa tai jotain kun vastaanotto on mitä on.

Eikä ole ollut tällänen ennen. Eikä läheisyyttä pelkäävä. En tiedä mikä on mutta muutos tuntui tulevan vauvan myötä ja minä taas kaipaan samaa ku ennen. Nyt tuntuu että vauva on se tärkein eikämillaole enää niin väliä. Si5ä mietin että Oliko alunperinkääm

Sinusta on tullut pyhä äiti eikä oikein tiedä miten suhtautuisi siihen. Tulee ehkä oma lapsuuden perhe, äiti ja isän rooli ja muut kuviot päälle pohdittavaksi.
Tai on niin vauvan lumoissa ettei tällä hetkellä pysty keskittymään sinuun niin paljon kuin haluaisit. Ole siitä kiitollinen, kaikki miehet eivät ole niin kiinnostuneita huolehtimaan vauvastaan. Minulla onneksi on samanlainen mies, joka heti otti oman roolin vauvan hoitamisessa.
Luottaisin siihen, että läheisyys tulee takaisin pikkuhiljaa ja ehkä jotenkin nätisti voisi ottaa asiaa esille.

Vanhemmuus ei ole helppo juttu koska silloin helposti unohtaa että äiti/isä on myös puoliso. Parisuhteen rakentaminen uudelleen vauva-arjessa on rankkaa ja vaatii töitä molemmilta osapuolilta. Tarvitsette aikaa toisillenne.

Yhteistyössä