Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äitylipäityli:Mut hei,ikähän on vain numeroita.Se "oikea ikä"on tuolla jossain sisimmässä..Ja oot nainen parhaassa iässä!![]()
Tän asenteen toivottavasti omaan itse vielä 10v.päästäkin..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja maijon:Mulla tulee ens keväällä 30, mutta ajattelin tänä syksynä ihan vapaaehtoisesti lopettaa vanhenemisen ja jäädä tähän ikään. Liity ihmeessä kimppaan.
Niin,niillä on joku virhe siellä sattunut,niitten moka!Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Alkuperäinen kirjoittaja maijon:Mulla tulee ens keväällä 30, mutta ajattelin tänä syksynä ihan vapaaehtoisesti lopettaa vanhenemisen ja jäädä tähän ikään. Liity ihmeessä kimppaan.
Minähän oon mieleltäni 18-vee, kirkonkirjat vaan valehtelee!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja äitylipäityli:Niin,niillä on joku virhe siellä sattunut,niitten moka!Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Alkuperäinen kirjoittaja maijon:Mulla tulee ens keväällä 30, mutta ajattelin tänä syksynä ihan vapaaehtoisesti lopettaa vanhenemisen ja jäädä tähän ikään. Liity ihmeessä kimppaan.
Minähän oon mieleltäni 18-vee, kirkonkirjat vaan valehtelee!!!!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Elämässä on ihan oikeesti myös niitä todellisia ongelmia. Ajattelepa sitä. Ole onnellinen jos oot terve, sulla on pari hyvää ystävää ja perhe. Lähdetäänpä tästä... =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Elämässä on ihan oikeesti myös niitä todellisia ongelmia. Ajattelepa sitä. Ole onnellinen jos oot terve, sulla on pari hyvää ystävää ja perhe. Lähdetäänpä tästä... =)
perhe mulla on, tistaiseksi, mutta terve en ole...!
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Elämässä on ihan oikeesti myös niitä todellisia ongelmia. Ajattelepa sitä. Ole onnellinen jos oot terve, sulla on pari hyvää ystävää ja perhe. Lähdetäänpä tästä... =)
No mä oon siinä tapauksessa pahoillani sun puolesta. Toivottavasti ei mitään vakavaa..?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Elämässä on ihan oikeesti myös niitä todellisia ongelmia. Ajattelepa sitä. Ole onnellinen jos oot terve, sulla on pari hyvää ystävää ja perhe. Lähdetäänpä tästä... =)
No mä oon siinä tapauksessa pahoillani sun puolesta. Toivottavasti ei mitään vakavaa..?
no sanotaanko nyt näin, et mahdollisesti en palaa työ-elämään!
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:mulla oli oikeesti aika pahakin 20-kriisi. kauhulla ootan 30v päivää. varmaan stressi ja paniikki iskee. oon muutenkin semmonen kaamee stressi-erkki.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:mulla oli oikeesti aika pahakin 20-kriisi. kauhulla ootan 30v päivää. varmaan stressi ja paniikki iskee. oon muutenkin semmonen kaamee stressi-erkki.![]()
Sama tilanne: mä pelkäsin kuolemaa, laihdutin 15 kiloa ja pistin miehen vaihtoon. Luoja yksin tietää mitä tapahtuu seuraavasta kympistä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:mulla oli oikeesti aika pahakin 20-kriisi. kauhulla ootan 30v päivää. varmaan stressi ja paniikki iskee. oon muutenkin semmonen kaamee stressi-erkki.![]()
Sama tilanne: mä pelkäsin kuolemaa, laihdutin 15 kiloa ja pistin miehen vaihtoon. Luoja yksin tietää mitä tapahtuu seuraavasta kympistä...![]()
Laihdutat 20 kg, ja vaihdat miehesi naiseen???
:hug: