mulla on ikävä mun kissaa ja exän perhettä ja sukua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kissani mun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kissani mun

Vieras
Kissa jäi exälle,sovittiin että saan sitä kyllä luokseni aina kun haluan mutta mulla ei ole tilaa sille kisulle pidemmäksi aikaa ja se on muutenkin ulkokissa luonteeltaan.Ja välit tosi huonot exän kanssa niin en halua nähdä ja kuulla tyypistä yhtään joten en kestäis jos se kissaa tois ja veis ja joutuisin näkemään sitä(exää).

Toinen on se että mun on hirvittävän ikävä exän vanhempia ja muuta perhettä ja sukua! Sen vanhemmat olivat niin mukavia ja tultiin toimeen,ne oli parhaat "appivanhemmat" jollaset voi saada.

[QUOTE="vieras";24613332]Sellastahan se elämä on, ihmisiä jää taakse ja uusia taas tulee tilalle[/QUOTE]

Totta puhut,on vaan haikeeta kun mukavia olivat ja varsinkin exän mummit ja papat ja tietyste ne vanhemmat oli niin ihania ihmisiä.

[QUOTE="vieras";24613342]Mikä estää sua pitämästä yhteyttä ex-appivanhempiin? Heidän pojastaanhan sinä vain erosit...[/QUOTE]

no ei meillä ole exän kanssa edes yhteisiä lapsia joten tuntuisi oudolta olla silti sen vanhempien kanssa tekemisissä.
Eikä sieltä vanhemmilta ole kuulunut mitään kommenttia meijän erosta,ei siis oltu naimisissa.

tiedän tunteesi täytin. Meillä oli exän kanssa kaksi kissaa ja toinen oli minulla jo ennestään joten otin omani. Exän perhettä oli pitkään ikävä:( exän siskon kanssa olen edelleen kaveri. Viellä 4-vuotta eron jälkeen kun törmäsin exän äitiin kaupungilla ( toki siinä välissäkin oltiin törmätty) , mulla oli uuden kanssa kaksi lasta ja niiden kanssa liikenteessä, sain kuulla miten minut olis mielellään otettu miniäksi ym. Ja tämä exä oli silloin jo omalta taholtaankin naimisissa. Joskus elämä vaan menee niin. Nykyiset appivanhemmat on ihan omaa luokkaansa ja yhteyttä pidetään harvoin. Mutta mies on ihana ja meillä on neljä lasta :)

Yhteistyössä