Mulla on iso ongelma ton alkon kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja käääk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

käääk

Vieras
Tykkään kovasti viineistä ja lonkerosta. Pidän siis niiden mausta todellakin. Aina olen ollut suht kova tissuttelija, mutta nyt viime aikoina alkanut jo huolestuttaan itseäkin.. kotona ja töissä ollut stressiä ja joka viikonloppu tulee tissuteltua jo suurempia määriä kuin miehet. Humalassa en siltikään ole kuin äärimmäisen harvoin. Tissuttelen hitaasti nautiskellen.

Olen töissä sosiaalialalla ja töidenkin puitteissa painiskellaan vastaavien juttujen äärellä silloin tällöin, joten huono omatunto senkin vuoksi. Mun mottoni on ollut aina että kerranhan täällä eletään, mutta silti.

Suurin ongelma tässä on mun huono omatuntoni lähinnä. Onko muilla vastaavia ajatuksia??

et ole sinut tissuttelus kanssa,,jos haluut sitä jatkaa niin hyväksy se tai lopeta kokonaan tai ainakin vähennä.

ne ihmiset jotka sun kanssa samoista asioista puhuu ei tiedä sun ongelmaa,mutta jos tietäisivät niin saattas katella vähän kieroon..

oletko miettinyt mistä kasvava tissuttelu johtuu?

:hug: tässä tälläinen että saat ongelman kuriin

jos olet jo itse huomannut asian, olet oikeilla jäljillä. Ongelmaa ei kannata vähätellä! alkoholi on salakavala "kaveri", sen olen kokenut liian läheltä.

kokeile olla pari viikonloppua pelkällä limpparilinjalla, alku varmaan vaikeaa, mutta jos on vaikeaa, sen tärkeempää ois katkasta ajoissa! ja muutaman 0-linjan viikonlopun jälkeen saattaa arkikin tuntua kevyemmältä

mukavaa juhannusta!

kokeille voitko olla ilman jonkin aikaa. jos et millään voi niin ehkä on syytä alkaa miettimään joko lopettaisi kokonaan. Luulen että tuo tissuttelu on juuri aika salakavalaa, määrät lisääntyy kokoajan ja kohta jo ei siitä pääsekkään eroon. Sinulla ei varmaan vielä ole hätää kun pystyt työsi ja normaalit arkirutiinit hoitamaan. Mutta tarkkaile! Hyvää Juhannusta!

Yhteistyössä