Mulla on jotenkin kamala kaipaus sitä aikaa kun vauva syntyy jne.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja =(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

=(

Vieras
Siis vauvakuume vissiin. Kolme lasta jo on. Pienin 11kk. Ja on päätetty että lapsiluku on täynnä. ja en tiedä jaksaisinko enää yhtään lasta enempää hoitaa! Mutta silti tämä tunne on niin voimakas ja kamala kaipaus siihen aikaan kun vauva on juuri syntynyt jne. Jotenkin niin kaihoisaa kun tietää ettei koskaan enää sitä tunnetta tule..:(

Alkuperäinen kirjoittaja no:
kyllä sinun kantsis sitä neljättä harkita. Paljon enemmän harmittaa jos laittaa putket poikki ja tulee hirveä vauvakuume sen jälkeen. Näin mulle kävi :(

Niin radikaalia en pysty tekemään että laittaa putket poikki. Jotenkin on sellanen pienen pieni mahdollisuus kuitenkin siihen että JOS vaikka joskus vielä..vaikka aika varmaa on että ei mutta kuitenkin!

Kai sitä pitää vaan tehdä jonkinlainen surutyö sen asian kanssa. Kyllä mäkin muistan, kun tyttö syntyi ja en heti tuntenut muuta kuin kiitollisuutta siitä, kun se synnytysrääkki oli ohi. Sitten toisena päivänä osastolla katselin vauvaa ja sitten tuli itku siitä kuinka jokin voi olla vaan niin ihana. Ja kuinka se karstainen pää tuoksui muka hunajalle yms...

Ja nyt sitten kun lapsi heräilee vielä paljon yöllä tai jos muuten kiukuttelee, niin ajattelen aina, että koskaan en enää tähän uudelleen lähde.

Mulla on kyllä vielä edessä ( toivottavasti ) nuo vauva ajat. Yksi lapsi on 2,5 vuotinen ja ainankin toista vielä yritetään ja jos itse jaksan niin kolmattakin. Mutta tuntuu, että en vain raskaaksi tule ja mieli maassa siksi :/

Mä lähetin miehelle viestin itku kurkussa sairaalasta kun poika oli noin 14 tunnin ikäinen: "Se on jo niin iso poika, kohta se muuttaa kotoa pois :( " :D
Nyt se on 2v ja vieläkin asuu kotona :) Mutta kyllähän sellasen pienen vauvan vielä tahtois, pitää vaan oottaa vielä hetki sitä kuuluisaa parempaa aikaa...

Yhteistyössä