Mulla on kadehdittavan upea mies <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aloittaja

Vieras
Miten mä onnistuinkin siinä missä niin moni nainen mua ennen ei onnistunut... Mieheni on komea, luonteeltaan ihana. Hän osaa korjata autot ja rakentaa talon. Hän hoitaa lasta siinä missä minäkin ja tekee kotihommia. Hän ei ryyppää eikä lyö ja kohtelee mua kuin kuningatarta. Hänessä ihana sekoitus rokkaria ja herrasmiestä. Sängyssä hän on paras mitä koskaan olen saanut. Toki hänessäkin on omat vikansa ja välillä ärsyttää mutta kaiken kaikkiaan hän on mielettömän upea mies niin ulkoisesti kuin sisäisestikin. Onpa ihanaa, että saan rakastaa häntä ja hän rakastaa minua! Joka päivä olen kiitollinen, että sain miehekseni ja lapseni isäksi noin mahtavan ihmisen. Täällä on niin usein aloituksia joissa puolisoa haukutaan niin pistin välillä tämmöisen :)

[QUOTE="vieras";22444099]miehesi on siis upea. millä lailla SINÄ tässä nyt olet onnistunut?[/QUOTE]

Oi voi!! katkeruus oikeen korvissa soi...

mut ap, niin mullakin :)

[QUOTE="mää";22444135]Oi voi!! katkeruus oikeen korvissa soi...

mut ap, niin mullakin :)[/QUOTE]

no eipä niinkään, mä en haikaile miesten perään kun olen ehta lepakko. :) mutta ihmettelen tota asennetta että koska MIES on ihana niin ap kokee olevansa onnistunut... niin missä?? miehen pyydystämisessäkö??

[QUOTE="vieras";22444099]miehesi on siis upea. millä lailla SINÄ tässä nyt olet onnistunut?[/QUOTE]

musta toi on hyvä kysymys..Munkin mies on upea, mut ei se mun ansiota ole :)

Miten mä onnistuinkin siinä missä niin moni nainen mua ennen ei onnistunut... Mieheni on komea, luonteeltaan ihana. Hän osaa korjata autot ja rakentaa talon. Hän hoitaa lasta siinä missä minäkin ja tekee kotihommia. Hän ei ryyppää eikä lyö ja kohtelee mua kuin kuningatarta. Hänessä ihana sekoitus rokkaria ja herrasmiestä. Sängyssä hän on paras mitä koskaan olen saanut. Toki hänessäkin on omat vikansa ja välillä ärsyttää mutta kaiken kaikkiaan hän on mielettömän upea mies niin ulkoisesti kuin sisäisestikin. Onpa ihanaa, että saan rakastaa häntä ja hän rakastaa minua! Joka päivä olen kiitollinen, että sain miehekseni ja lapseni isäksi noin mahtavan ihmisen. Täällä on niin usein aloituksia joissa puolisoa haukutaan niin pistin välillä tämmöisen :)

Tätä et vielä tiennyt, mutta ei ole kauaa siitä, kun vietin yön miehesi kanssa Minäkin tunsin itseni kuningattareksi

[QUOTE="vieras";22444206]Niin, samaa mieltä. Siksi minäkin vähän ihmettelin tuota, että missä ap. kokee onnistuneensa missä muut ovat epäonnistuneet? Tai siis mitä ne muut ovat yrittäneet ja epäonnistuneet, iskeä tätä miestä vai?[/QUOTE]

näin mä sen käsitin..kuulostaa hassulta. mut on se kuitenkin hyvä et jossain kokee onnistuneensa elämässä. ja että tykkää miehestään.

[QUOTE="vieras";22444206]Niin, samaa mieltä. Siksi minäkin vähän ihmettelin tuota, että missä ap. kokee onnistuneensa missä muut ovat epäonnistuneet? Tai siis mitä ne muut ovat yrittäneet ja epäonnistuneet, iskeä tätä miestä vai?[/QUOTE]

ja sit pistää silmään myös toi : mulla on KADEHDITTAVAN upea mies. miks jonkun pitäis kadehtia jotta se mies olis tarpeeksi upea. jännä sanavalinta..

Ap halusi kertoa, että hänellä on omasta mielestään ihana mies ja että on onnellinen, kun saa olla tämän kanssa. Miksi ihmeessä pitää aina tarttua kaikkiin epäolennaisuuksiin ja yrittää latistaa tai himmentää toisen onnea? Miksi ei voisi vain olla vilpittömästi onnellinen toisen puolesta, että hän on sellaisessa parisuhteessa, jossa haluaakin olla?

Mieluummin luen välillä tällaisia aloituksia kuin niitä ainaisia "Mieheni on täysi pas.akasa" -topicceja. Ja ap, ihanaa, että olet tyytyväinen elämääsi ja parisuhteeseesi. Minäkin olen tyytyväinen omaani! :)

Yhteistyössä