mulla on kamala vauvakuume,mutta olen jo tehnyt niin monta aborttia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmailen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmailen

Vieras
Olen siis tehnyt 17 vuotiaana ensimmäisen abortin,ja tähän ikään mennessä(Olen 30v) olen saanut yhden tytön ja viel tuossa välissä kolme muutakin aborttia.
Kaikkiin neljään aborttiin on ollut painavat(omasta mielstäni)syyt,mutta nyt kaduttaa kauhiasta.
Parhaillaan kauhee vauvakuume,ja väkisinkin mietin,et mulla voisi olla noita lapsia enenmänkin jos olisin päättänyt toisin.:(Onko mulla enää edes oikeutta vauvakuumeeseen?

Alkuperäinen kirjoittaja kipsutin:
Öh...mietin vaan sitä et onko sulle kerrottu ehkäisystä?

:D joo,todellakin on.Olen ollut makuukammarissa poikien kanssa useammankin kerran,kuin 4 kertaa.
Mä tulen todella helposti raskaaksi,lääkäritkin ihmetelleet tuota,koska olen syönyt vuosia e-pillereitä.Yksi raskaus tullut huolimattomuuttani.
et sillee...:(

Totta kai sulla on oikeus. :) Ihan yhtä lailla kuin muillakin. Kuten itsekin sanoit: sulla on aikaisemmin ollu painavat syyt (joita me muut ei tiedetä eikä tiedetä niiden merkitystä sun elämään).

Joten älä edes mieti. Jos sulla on mahdollisuus saada lisää lapsia ja elämäntilanne on semmoinen, että siihen nyt lapsi sopii, siitä vaan yrittämään. ;) Onnea matkaan, äläkä suotta syyllistä itseäsi tommosilla turhilla.

Olen tehnyt itse kaksi aborttia, kolme lasta, joista viimeisin syntyi vain puoli vuotta sitten. Nyt yllätysraskaus, pillereistä huolimatta, eli tulen todella raskaaksi helposti!! Nyt pelottaa, kuinka pärjään raskausajan ja kahden niin pienen kanssa...ensi viikolla pitäisi päättää, mitä asian suhteen teen. Neuvoja, tukea?

Yhteistyössä