Mulla on kirppis pöytä.Koin "pienen" yllätyksen kun eilen menin siivoamaan pöytää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnnaBuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

AnnaBuu

Aktiivinen jäsen
29.07.2009
1 029
0
36
Mun pöytä oli ihan täynnä tavaraa ja vaatetta.Menin eilen siivoamaan pöytää ja hups mikä mua oli vastassa..mun pöytä oli MYYTY TYHJÄKSI kahdessa päivässä! :o :o

Pari dvd levyä oli jäljellä.Pitkälle toistasataa euroa oli kahden päivän saldo. :o

Äkkiä menin kotiin laittamaan lisää tavaraa,vein ne kirpalle ja tein kierroksen sielä sitten itekin ja muutamat potkarit ostin.Kassalle tuli mun jälkeen nainen jolla oli kasa vaatteita ja verhoja jotka just laitoin pöytään.

Tuli vaan todettua että toisen romu on toisen aarre. :D

Alkuperäinen kirjoittaja yks:
Hienoa! Mä kuulin kans että seinäjoella on hyvä kirppari..pitäis päästä joskus käymään..onko se raviradan kirppis vielä toiminnas vai missä on paras?

On se raviskan kirppis toiminnassa.Sitten on vielä spr-kirppis,tosi iso ja Hyllykalliolla.Sitten Ullakko joupissa,cittarin takana.Aapelin kellari keskustassa ja se kaikkein paras Lakeuden shoppis teollisuus alueella.

Netistä löytyy ainakin osalle kotisivut/osoitteet. :wave:

Kerro mulle, millaista tavaraa siulla oli! Mie olen myynyt Huutiksessa, mutta ei näy oikein menevän kaupaksi, joten ajattelin siirtyä tavalliselle kirppikselle. Ja oliskohan jollain tietoa, mikä olis Tampereen seudulla hyvä?

Mulla meni kans tosi hyvin aina Seinäjoella asuessa kirppistavara kaupaksi! Nyt täällä pääkaupunkiseudulla en oo jaksanu viedä minnekään myyntiin, UFF:lle/Fidalle oon antanut..

Alkuperäinen kirjoittaja myö:
Kerro mulle, millaista tavaraa siulla oli! Mie olen myynyt Huutiksessa, mutta ei näy oikein menevän kaupaksi, joten ajattelin siirtyä tavalliselle kirppikselle. Ja oliskohan jollain tietoa, mikä olis Tampereen seudulla hyvä?

Mulla oli lasten vaatteita 1-2e/kpl,tupperin uudenveroisia kuivakaapin astioita 2,50-3,50e kpl,paneeli verhoja 1-2e pari,vhs:sät 1e kpl,Dvd:t 2-3e kpl,Laadukkaita parfyymejä 3e kpl (vajaita pulloja),lasten kenkiä 2e pari,uusia keittiö pyyhkeitä (lapuan kankurit) 2e kpl,Pöytäliinaa,Muumilaiva e,muumien uimahuone 4e,vauvan uusia äp vaatteita 3 kpl samassa pussissa/reilun euron pussi,vauvan leluja jne..tilpehööriä vielä. =)

Alkuperäinen kirjoittaja sjoki:
Alkuperäinen kirjoittaja Tohelin:
Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:
Missäspäin näin hyvä myynti on?

Mulla on Seinäjoella myynti pöytä. :)

Ullakollako? Sitä on kehuttu mulle paljon ja tarkootus ois joskus viedä sinne.

Eikun Lakeuden shoppiksella.Sinne laitan joskus parin vuoden välein pöydän ja siellä menee tosi hyvin kaupaksi.Suosittelen sitä! :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mulla meni kans tosi hyvin aina Seinäjoella asuessa kirppistavara kaupaksi! Nyt täällä pääkaupunkiseudulla en oo jaksanu viedä minnekään myyntiin, UFF:lle/Fidalle oon antanut..

Aijaa.Mäkin ajattelin että jos jotain jää noista mitä vielä vien niin kuskaan suoraan ne sieltä spr-kirpalle lahjotuksiin.Kotiin en halua tuoda niistä mitään kun just sain siivottua kaappeja meille tarpeettomista. =)