Mulla on maailman ihanin äiti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Se ehdotti, että kun mun koulu alkaa nyt maanantaina, niin se vois tulla meille siivoomaan pari kertaa viikko. Itse se on työtön. Sano että siihen asti vois siivoilla et sillä alkaa kurssi, tai se pääsee töihin.

Ihanaa, kun toinen välittää nuin paljon. :heart: Ja lisäks se lupas, että jos lapset sairastuu nyt kun koulu alkaa, niin se voi hoitaa niitä että pääsen kouluun.

Mulla on maailman ihanin äiti :heart: :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Jos mun äiti lupailis tuollaista niin sanoisin että kiitos mutta ei kiitos.

Sama täällä.

Mä oon ilonen, kun äiti haluaa auttaa. Ja mä tarvitsen apua, koska haluan että saan koulun kunnolla käytyä, ja että aikaa jäis lasten kanssa touhuumiseen. Ja sitten kun äiti ei enää halua/ehdi tulla siivoamaan, siivoan itse.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuulostaa ihanalta. Minä olen ulkoistanut siivouksen siskolle. Se on gradua tekevä opiskelija, jolle tekee hyvää päästä välillä pois työpöydän äärestä :D

Kuulostaa hyvälle :)

Mulla perheneuvolastakin sanoivat että mun pitää oppia ottamaan apua vastaan, eikä hampaat irvessä pärjätä yksin.

Kuullostaapa tosi hyvälle. :) Mulla on sitten varmaan maailman ihanin anoppi. Se meni eilen itselleen ostamaan huonekalukaupasta vitriiniä ja pyysin että katsoo onko siellä erästä huonekalua jos jossain vaiheessa rikastun ja pääsen ostamaan sen. Noh, anoppi tuli ja ilmoitti että huonekalusi on noudettavissa ensi torstaina sieltä liikkeestä ja se on maksettu. :heart:
Maksan sen toki anopille takaisin, mutta nyt ei olisi ollut rahaa ostaa sitä.

Yhteistyössä