Mulla on maailman ihanin mies!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rakastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rakastunut

Vieras
Olin pahasti masentunut ja hän pysyi rinnallani ja jaksoi aina muistuttaa kuinka mua rakastaa... Meillä on kaksi ihanaa lasta nyt vaikka elämä tuntui vielä muutama vuosi sitten yhdeltä alamäeltä... Maksoimme pitkään velkaa jonka jouduimme ottamaan että pääsin asianmukaiseen hoitoon. Olen aiheuttanut meille taloudellisia ja henkisiä ongelmia, mutta tuo ihana ihminen on pysynyt rinnallani ja jaksanut niin myötä kuin VASTAMÄESSÄ! Nyt on minun vuoroni antaa hänelle takaisin! Kosaisen kahden viikon päästä! <3

Tämän vain halusin jakaa kanssanne! On maailmassa ihaniakin miehiä!

No niin onnea vaan! :) Voit varmaan ilmaista kiitollisuutesi hänellekin! Muutenkin kuin kosasemalla! ;) Vaikka mukavaahan sekin on! :D

On se ihmeellistä kuinka ihmiset selviää kaiken laisista aallon pohjista lopulta voittajina! Muistetaan tosiaan kiittää niitä jotka jaksoivat seistä rinnallamme sillonkin kun olimme huonoimmillamme!

Juu, uskokaan vaan ettei kosaisu jää ainoaksi tavaksi "antaa takaisin"! :D Takana on niin monia murheen vuosia, että on vihdoin ja viimein aika katsoa eteenpäin ja nauttia niin miehestä kuin lapsistakin! Olo ei ole koskaan ollut näin hyvä! Ja varmasti jaan hyvän oloni perheeni kanssa! :)

Otsikon nähtyäni meinasin vastata, jotta sulla ei voi olla maaliman ihanin mies, kun se on mulla <3, mutta kyllä toi sunkin mies kuulostaa aarteelta! Onnittelut oivasta valinnasta! Kaikkea hyvää teille jatkossakin!

Mulla kanssa...olen kanssa sairastanut suhteemme aikana masennusta, vakavaakin ja aina vaan toi on jaksanut tuossa rinnalla olla ja pyllylle potkia. Nyt kolme viikkoa pyöritti taloutta kun olin itse vuodelevossa että saatiin vauva pysyyn vielä pari viikkoa masussa :heart:

Monesti mietin että millä hänet ansaitsin elämääni...

Onnea sinulle...

Yhteistyössä