Mulla on niin kauhee vatsatautikammo että en oo nukkunu kunnolla viikkoon...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Meillä keskimmäinen likka on semmonen, ettei se herää välttämättä jos oksentaa. Viimeviikon lauantaina nuorin oksens kerran, ja seuraavan yön valvoskelin ja odottelin et alkaako muutkin. No, ei alkanu, ja lapset oli maanantaina isällään, jossa exän tyttöystävällä oli ollu örppätauti. Tiistaina lapset tuli kotiin, ja mä en oo uskaltanu nukkua sen jälkeen.
Nyt oon väsymyksestä sekasin, ja aattelin et ensyönä on vaan pakko nukkua. No eikö poikaa hakiessani tarhasta yks sen tarhakavereista oksenna, melkein mun jaloille! Juuh, nyt taas odotan tautia meille, enkä varmaan saa unta vaikka kuinka haluisin...
Eniten pelkään sitä, että keskimmäinen saa taudin, alkaa oksentamaan, ei herää ja tukehtuu siihen oksennukseensa...

Meidän poika on kans semmonen ettei herää, kun oksentaa.. Viime vuonna oli 8 päivää ykätaudisa ja nukuin pojan huoneessa joka yö koiranunta...Nyt taas pelkään, että poitsu saa taudin yöllä eikä herää, enkä kuule :(

En väitä ettenkö itse inhoaisi vatsatautia, mutta kyllä mä silti yöt nukun. Jos lapsi sairastaa niin se tulee samaan huoneeseen patjalla nukkuun ja herään heti kyllä jos alkaa vähäänkään rykimään. Näin ei ole sotkua juurikaan tullut!

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Meillä keskimmäinen likka on semmonen, ettei se herää välttämättä jos oksentaa. Viimeviikon lauantaina nuorin oksens kerran, ja seuraavan yön valvoskelin ja odottelin et alkaako muutkin. No, ei alkanu, ja lapset oli maanantaina isällään, jossa exän tyttöystävällä oli ollu örppätauti. Tiistaina lapset tuli kotiin, ja mä en oo uskaltanu nukkua sen jälkeen.
Nyt oon väsymyksestä sekasin, ja aattelin et ensyönä on vaan pakko nukkua. No eikö poikaa hakiessani tarhasta yks sen tarhakavereista oksenna, melkein mun jaloille! Juuh, nyt taas odotan tautia meille, enkä varmaan saa unta vaikka kuinka haluisin...
Eniten pelkään sitä, että keskimmäinen saa taudin, alkaa oksentamaan, ei herää ja tukehtuu siihen oksennukseensa...

no ota lapsi viereen nukkumaan..
kyllä sinä siihen heräät jos oksentamaan alkaa

Yhteistyössä