Mulla on niin paha mieli :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
on mennyt huonosti poikaystävän kanssa, riitaa turhista asioista.. Kuitenki päätettiin ettei erottais ku rakastetaan toisiamme. Mut uhkaavasti taas samat riidat ajankäytöstä.. Olen puhunu ja puhunu ja yrittänyt mielestäni omalta osaltani.. En tiedä mitä enempää voin. Tällä viikolla esim. ehtii kuulema nähdä minuu vaan yhtenä iltana hetken. (On paljon töitä ja aikaa vievä harrastus+ molemmilla lapsia, ei olla vielä nähty lasten kanssa). Itse haluiaisin et asiat jo etenis jne.. Mut sen mielestä pitää ensin mennä hyvin. Miten voi mennä hyvin jos mitään ei tapahdu.. Ollaan tunnettu jo pitkään.. Pitäisi kai vaan jo luovuttaa ja heittää hanskat tiskiin :( vaikeeta ku rakastan ja unelmoin tulevaisuudesta hänen kans :( mut ehkäpä hän ei tunne samoin vaikka väittää.. taas tänään työstressissään tilanne äityi riitaan.. purkaa kaiken pahan olonsa minuun :( tahtoisin enemmän huomioo, hellyyttä enkä vaan ilkeitä sanoja.

Joo, kyllä ne aina sitten kumoaa negatiiviset reippaasti. Siltikin olen taas jotenkin hyvin pettynyt jotenkin :( Mutta jos mietin eroa ja luopumista, plussat voittaa. Olen melkeen kolmekymppinen ja hän on ainut mies jota olen näin syvästi rakastanut. Ja hänkin sanoo näin minusta. En tajua miksi aina ajaudutaan silti näihin tilanteisiin ja asiat ei etene jne jne.

Kuulostaa siltä että jomman kumman mieltä nyt hiertää joku suhteeseen liittyvä? Ehkä mies pelkää sitoutumista ja nyt elää "vielä kun voi" ns. poikamiesaikaa?