Mulla ON oikeesti joku "viiva" tos mahas!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Hitsit, tiedän et kuulostaa tosi pöllölta.... reilu vko. vasta oviksesta, en siis tiedä oonko raskaana vai en? Mut, mut nyt 3pvä. näkyny ihan pieni n. 3cm. hallea viiva alavatsassa, justiinsa siinä kohdassa mihin se raskausviiva mulle tuli ekasta lapsesta... Silloin se tuli vasta myöhemmin raskauden aikana.
Mieskin sen tossa näkee... Mitä pitäis tuumata?
Ollaanko miehen kanssa "hulluja" kun nähdään se viiva??

Alkuperäinen kirjoittaja Nipu:
Mulla näkyy edelleen, vaikka raskaudesta on jo reilu 3v.
Voihan se tietty ollakin että raskaana olet ;)

Oho, sullapa kauan näkyy!! Mulla edel. raskaudesta jo 6v. et on hävinnyt jo aikoja sitten silloinen viiva.... outoo tää kyl on...

Viikko oviksesta niin se MAHDOLLISESTI syntynyt alkio ei oo vielä edes kiinnittynyt kohtuun eikä siten voisi tuottaa mitään hormooneita jotka voisi oireita tai merkkejä tuottaa.

Eli kunhan nyt itseänne huijaatte, ei siinä mitään, mut metsään menee

aika vähän on kyllä oviksesta, mutta mulle tuli ekaa odottaessa ihan selkeä tumma viiva heti, eli kun tein raskaustestin sillon kun menkkojen olis pitäny alkaa niin oli tosi selvä viiva jo silloin

Alkuperäinen kirjoittaja itsekin oireita joskus kuvitellut:
Viikko oviksesta niin se MAHDOLLISESTI syntynyt alkio ei oo vielä edes kiinnittynyt kohtuun eikä siten voisi tuottaa mitään hormooneita jotka voisi oireita tai merkkejä tuottaa.

Eli kunhan nyt itseänne huijaatte, ei siinä mitään, mut metsään menee

Ok, näin se varmaan on... lähtee puhdistaa rillejä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
aika vähän on kyllä oviksesta, mutta mulle tuli ekaa odottaessa ihan selkeä tumma viiva heti, eli kun tein raskaustestin sillon kun menkkojen olis pitäny alkaa niin oli tosi selvä viiva jo silloin

Kehon oma raskaustestin viiva. Kätevää. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:

Toi oli hyvä:)! nauraa jo ittekin...

Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:

Vauva kun syntyi oli silläkin tumma viiva navan alla...
Ainut että kahdessa seuraavassa raskaudessa ei tullut koko viivaa!

Yhteistyössä