Mulla on ongelma, apua kaipaan kovasti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Me, myself and I
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Me, myself and I

Vieras
Olen ihastunut erääseen mieheen ja mieskin osoittaa kiinnostusta muhun. Mun on kuitenkin todella vaikka uskoa miehen tunteita aidoiksi, sillä olen todella lihava :( Kasvoiltani olen ihan nätti (tai oisin jos oisin hoikka), mutta kokovartalokuvani on kauhea. Siispä vakuuttelen itselleni kerrasta toiseen, ettei mies ole tosissaan ja olen vain kuvitellut aivan kaiken.
Ja tarvinneeko sitä mainitakaan, että ei tästä ainakaan hyvää seuraa. Sinkkuuteni ei tule ikinä loppumaan tätä menoa.

Miten mä saan tuon asian nujerrettua?

Ja joo, "laihduta" ei ole mikään vastaus tässä. Ne tulokset näkyy aikaisintaan vuoden päästä jos silloinkaan. :/

ei kaikki miehet katso vain vartaloa tai pelästy liikakiloja,jos olet muuten ihana persoona. :)

Ainakin tuo mies on kovasti kehunut mun luonnetta ja muuta, siis että olen hyvä tyyppi ja mahtava ja arvostaa mua ja oon ihana jne.

Ja kyllähän mä tiedän sen, että ei kaikki maailman lihavat ihmiset ole yksin. Musta on vaan vaikeaa käsittää se, että joku ihana mies oikeasti ois ihastunut muhun, ylipainoiseen naiseen. Varsinkin kun mies on itse todella komea ja urheilullinen.

Minä hoikkana ja nättinä naisena ihastuin ylipainoiseen (kasvoiltaan kivannäköiseen) mieheen. Kyllä luonne ratkaisee enemmän kuin paino. Ainakin minulla. Luulisin, että samoin homma menee myös monella (tai ainakin osalla) miehistä.

Tsemppiä!

Niin, onhan myös heitä, ketkä haluavat kumppanin olevan jotenkin alempi arvoinen, esim. köyhempi, lihavampi, riippuvaisempi jne. MUTTA ovat vähissä :)

Sen voin ihan varmasti sanoa, että KUKAAN normaali ei halua kumppanikseen sellaista ihmistä kuin tuon yllä olevan kirjoittaja, jonka tarkoitus on vain painaa muita alas.

Ap:lle: sähän uskot jo siihen, että olet miehen mielestä kiinnostava. Olet vain oma itsesi ja anna asioiden kehittyä. Jos mies ei tee aloitetta, voit itse kysyä, voisitteko te olla enemmänkin kuin kavereita. Onnea rakkauteen :)

kyllä minusta kielii miehen huonosta itsetunnosta tai sitten vaan muuten joku ihme fetissi.aina löyty ihmisiä jotka kauniita niin ulkosesti kuin sisäissesti.miksi tyytyä vaa toisee.

[QUOTE="ihminen";26849834]Sen voin ihan varmasti sanoa, että KUKAAN normaali ei halua kumppanikseen sellaista ihmistä kuin tuon yllä olevan kirjoittaja, jonka tarkoitus on vain painaa muita alas.

Ap:lle: sähän uskot jo siihen, että olet miehen mielestä kiinnostava. Olet vain oma itsesi ja anna asioiden kehittyä. Jos mies ei tee aloitetta, voit itse kysyä, voisitteko te olla enemmänkin kuin kavereita. Onnea rakkauteen :)[/QUOTE]

moni ajattelee noin se on vaa epäkorrektia.ja monikin haluaa saman tasoisen kumppanin.ja itehän tossa myös painoit alas tuota ihmistä :D

Yhteistyössä