mulla on ongelma..mitä poikalasten kanssa voi tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja martta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

martta

Vieras
siis mitä te äidit teette poikien kanssa? tyttöjen kanssa keksii vaikka mitä, mutta poikein kanssa ei. :ashamed: ja meillä on vaan poikia. :( niin ja mitä te teette tyttöjen kanssa? onko pojat enemmän isän kanssa ja tytöt äitien?

Hassu kysymys. Meillä ainakin kohta 3v poika on kova piirtämään, muovailuvahasta tykkää. Uus hitti on semmonen muumimagneetti alusta ja ikisuosikki on legot. Aika samojahan leikkejä lapset leikkii pitkän aikaa sukupuolesta riippumatta.

Ei meillä kasvateta lapsia erikseen tiettyihin sukupuoliin, kasvavat niihin rooleihin ihan ympäristönkin vaikutuksesta.

Meillä on vielä alle kouluikäiset lapset (tyttö ja poika) jasamoja leikkejä samoilla leluilla leikkivät samoin kuin ohjattu toiminta on ihan samaa, piirtämistä, ulkoilua, urheilua jne.

tee poikien kanssa sitä samaa, mitä tyttöjen kanssa???? Eihän se leikkiminen ole sukupuolesta kiinni.

Meillä poitsujen kanssa pelataan palloa, luetaan kirjojaan, piiretään, leivotaan, leikitään leikkikeittöllä, pikkuautoilla, legoilla, pehmoilla jne.....

mulla kaikki poikia,ja tehään kaikkea kivaa,ulkoillaan,leikitään,askarrellaan,kerron tarinoita ja höpötellään kaikkea :D shoppaillaan,kyläillään..eli samaavarmaan mitä tekisin jos olis tyttöjäkin..outo kysymys mun mielestä..

Poikien kanssa ulkoillessa lasketaan mäkeä tai mennään puistoon. Luistelemaan vaikka. Sisällä autoleikit ja kaikki palapelit ym pelit on in. Väritys- ja piirtelyjutut myös. Askartelu, kirjojen lukeminen..
Kyllä sitä tekemistä piisaa. Ja meidän pojat leikkii välillä nukke- ja kotileikkejäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Tä onkin taas provo.
Pah,mä en jaksa tätä palstaa-joko tökkii kokoajan taikka sitten on näitä typeriä provoja.
Ja kun olis hyviä ees,mut samaa päivästä toiseen!!! :headwall:

ei oo provo, mutta en halua kasvattaa pojastani mitään heittiötä. :(

meillä piirrellään, kasataan palapelejä, leikitään autoilla, muovaillaan muovailuvahalla. Tänään aattelin, et tehdään taikataikinasta jotain kivaa. Ulkona kiipeillään lumikinoksissa, lasketaan pyllymäkeä, tai pulkkaillaan. ...

me käydään uimassa, pelataan lautapelejä, lenkkeillään, siivotaan yhdessä, miun poika tykkää laittaa mun hiuksia ja valita vaatteet :D olen todella onnekas äiti! :heart:

Yhteistyössä