Mulla on ongelma tän illan suhteen!

03.02.2005
839
0
16
Kun on kutsuttu erään kaverin tykö ja sieltä sitten uudelle "klubille"jammailemaan ja tekisi kyllä mieli lähteä..Olen jo melkein lupautunut lähtemään seuraan mukaan,mutta nyt tuli ristiriita.

Anoppi ja miehensä pääsisivät tänään meille lapsia katsomaan,sain juuri eilen kuulla.Ajattelin sitten,että mies lähtee mulle kuskiksi,ei tarvi taksia kotiin.Mutta,kun aikasemmin ajattelin,että jos mummu ja pappa meille tulisivat niin olisi ihana käydä miehen kanssa syömässä ja shoppailemassa ihan kaksin..Nyt sekin siis olisi mahdollista!Ääk..Tuun hulluksi.Ja mies sanoo,et kumpikin vaihtoehto käy,ei yhtään helpota! :|

Ajatus rauhallisesta illasta kiehtoo ja illallisesta kaksin..Mutta kun olen puhunut siihenkin malliin,että lähden kaveriporukalla sinne viihteelle..Vip-pöytä siellä ois ja kaikkea..Ja oon sellanen,että haluan seistä sanojeni takana,jos vain suinkin voin.

Ei vaan oo niin yleistä,että mummu ja pappa meille tulevat,ja parisuhdettakin olisi kiva joskus hoitaa.Molempia en voi valita,koska ilta ei riitä..

MIKSI mun pitää olla niin KAKSONEN,että en osaa mitää päättää!!Auttakaa! :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja HassuMamma:
Vaikee tilanne mut kyllä mä valitsisin silti ton kahdenkeskisen illan miehen kanssa :heart:
Siihen munkin vaaka kallistuu enempi,jos ajattelen sekä järjellä että tunteella
:saint: Kun lapset kuitenkin olisivat täällä kotona ja hoitajat lähtevät kotiinsa,kun minä kotiudun..Mieskin on sitten väsynyt,kun autoilee tuolla yötä myöten mua hakemassa,ja kun eivät nuo tyttöset anna koko yötä rauhassa nukkua,saati sitten aamulla..Luulen,että kuitenkin sitten huomenna katuisin sitä,jos lähden viihteelle=väsymys,päänsärky..Toivottavasti tämä kaveri ymmärtäisi,eikä pidä mua liian ailahtelevaisena.. :ashamed: Hänellä ei kyllä lapsia ole..

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
shoppailet ensin miehen kanssa, käytte syömässä ja lähdette sit yhdessä uudelle klubille, jossa tapaatte kaverisi :)

sitten yhdessä viel kotiin ja pikkuisen hiprakassa hmm... sekin on niin ihanan rajua!!

Alkuperäinen kirjoittaja HassuMamma:
Jos sun mieheskin on sanonut et kumpikin vaihtoehto käy niin olis varmaan mielissään ja otettu kun valitsisit hänen seuransa ja yhteistä laatuaikaa =)

Niin varmasti olsii.Kun on vielä väsynytkin työputken jälkeen..Mielessään varmasti toivoo,että valitsen sen vaihtoehdon,vaikka yrittää olla "puolueeton" :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja äitylipäityli:
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
shoppailet ensin miehen kanssa, käytte syömässä ja lähdette sit yhdessä uudelle klubille, jossa tapaatte kaverisi :)

Hmm..Oli mielessä,että jos me käytäisiin sitten filmi vuokraamassa ja namuja ostamassa.. :whistle:

No mut sitähän voi tehä ilman lastenvahtiakin!

Siis jos lapset ovat kotona hoidossa kuitenkin, niin kai se olisi parempi käydä vaan vähän ulkona syömässä tai elokuvissa eikä tulla ihan kännissä sitten kotiin.. Mutta jos lapset ovat koko yönkin poissa, niin asia on ihan toinen.. Hyvää viikonloppua kaikille !

Juu,sehän tässä on,että lapset ovat kotona kaikki.Kysyin anopilta,että ottaisiko heitä yöksi(asuvat tuossa ihan lähellä),mutta heillä kuulemma aamulla menoa ja oli sitä mieltä,et "paremmin nukkuvat omissa sängyissään".jos olisivat yöksi sinne päässeet niin ihan eri tilanne olisi ollut.Mutta nyt,kun kotona ovat niin ei tunnu kivalta se ajatus kotiin tulemisesta yöllä ja tulevasta aamusta..Eri asia näillä kavereilla,kun saavat aamulla lötkötellä ihan rauhassa..

Eli samat ajatukset teillä kuin minullakin.Kun vaan saisi muotoiltua jotenkin tämän asian tälle kaverilleni,joka minua on sinne pyydellyt,ettei kovin pahastu..Kun ei voi lapsettomana kuitenkaan ihan täysin ymmärtää..

Ei pienten lasten vanhempia ymmärrä kun toiset pienten lasten vanhemmat...Kuulostaa niiiin ihanalta tuo tuleva kahdenkeskeinen aika miehesi kanssa, Sitä on vaalittava aina kun voi, teidän suhteenne on kuitenkin koko "perheyritykselle" niin korvaamaton. Nauttikaa toisistanne!!!

Alkuperäinen kirjoittaja kolmenmamma:
Ei pienten lasten vanhempia ymmärrä kun toiset pienten lasten vanhemmat...Kuulostaa niiiin ihanalta tuo tuleva kahdenkeskeinen aika miehesi kanssa, Sitä on vaalittava aina kun voi, teidän suhteenne on kuitenkin koko "perheyritykselle" niin korvaamaton. Nauttikaa toisistanne!!!

=) :heart:

Näin valitsinkin sen illan miehen kanssa ja kyllä kannatti!Syötiin massut täyteen ja kuljettiin kaupungilla käsi kädessä :heart: Tultiin kotiin niin lapset olivat jo rauhallisessa unessa,mummu ja pappa sitten läksivät omaan kotiinsa ja jäätiin kullan kans napostelemaan namuja sohvan nurkkaan.Ja keskusteltiin yömyöhään saakka meistä kahdesta,meidän tapaamisesta ja kaikesta..Aamulla herätessä oli niin ihana olo,kumma miten hyvää teki ihan vain muutama tunti pelkästään vain kahden.Suosittelen,jos suinkin vain mahdollista! :) Pikku tyllerökin nukkui levollisemmin kuin koskaan,aavisti varmaan et nyt äiti ja isi haluavat olla "rauhassa" :saint:

Että olitte oikeassa,hyvän päätöksen tein parisuhteen eteen :flower:

Tämä "kaveri"kylläkään ei ilmeisesti tykännyt päätöksestäni,ei ole vastannut viesteihin yhtään mitään.No,olkoon jos ei ymmärrä!

Yhteistyössä