Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja Miili:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo:Alkuperäinen kirjoittaja Miili:Vaihdetaan vaikka kuukaudeks?
Semmonen kolmen kierto, että mun, sun ja ton hellosittyn.
juu. vaihtelu virkistää!![]()
Joo, sopii mulle. Tehdäänkö pysyvä ratkaisu ja lyödään kaupat lukkoon?
sovittu! pistänkö heti tulemaan? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja Miili:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo:Alkuperäinen kirjoittaja Miili:Vaihdetaan vaikka kuukaudeks?
Odota, käyn suihkussa ... tai laitanko omani matkaan ja meen nukkumaan, ne voi vaihtaa jollain huoltiksella sit avaimia.
Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo:Alkuperäinen kirjoittaja Miili:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja Miili:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo:Alkuperäinen kirjoittaja Miili:Vaihdetaan vaikka kuukaudeks?
Odota, käyn suihkussa ... tai laitanko omani matkaan ja meen nukkumaan, ne voi vaihtaa jollain huoltiksella sit avaimia.
Mieluummin määräaikainen sopimus, palautusoikeudella. Jos se vaihtari on pahempi kuin oma![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo:Alkuperäinen kirjoittaja Miili:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja Miili:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo:Alkuperäinen kirjoittaja Miili:Vaihdetaan vaikka kuukaudeks?
Mieluummin määräaikainen sopimus, palautusoikeudella. Jos se vaihtari on pahempi kuin oma![]()
no mutta, mun miehessä on ihan taatusti jotain parempaa kun sun miehessä ja päinvastoin. Nautitaan aina kuukausi niistä puolista ja sit kun se hammasharja väärinpäin rupee raivostuttamaan niin hups, kuukausi on mennyt ja taas tulee uus ja parempi ... ja sit lopulta se oma kullanmuru.